Babam, annem ve ben hemen müdürün odasına yürümeye başladık. Okulda attığım her adımda kalbim dahada hızlı atmaya başlıyodu. Müdürün odasına gelmiştik babam hemen müdürün elini sıktı ve oturdu annemde oturdu, konuşmaya başladılar. Müdür benim peri olduğumu duyunca yerinden fırladı ve bunu öğrenmenin tek bir yolu var dedi, doşabına doğru yürüdü ve dolaptan beyaz bir küre çıkardı. Yanıma gelerek, avuç içlerime gelecek şekilde küreye dokunmamı istedi. Küreye dokunduğum anda kürenin rengi değişmeye başladı. Rengarenk oluyordu. Bi kırmızı, bi sarı, bi mavi...
Müdür bembeyaz olmuş yüzüyle bana baktı ve bir ELEMENT MUHAFIZI olduğumu söyledi. ELEMENT MUHAFIZI'nın ne olduğunu sordum ve verdiği cevap karşısında şok olmuştum. Bana, en güçlü sihirli varlık olduğumu söledi ve sihir dünyasının kaderi nin benim elimde olduğunu söledi. KARA CADI'yı yenebilecek tek kişi olmak hoşuma gitmişti. Ama hala olanlara alışamamıştım. Müdür annem ve babamla biraz daha konuştukdan sonra onları beraber uğurladık ve okula geri döndük. Bana burada yatılı kalacağımı annem sölemişti zaten. Bu yüzden evdeki bütün eşyalarımı getirmiştim. Elimdeki bavulla birlikde, Müdür beni sınıfıma götürmüştü. Derse girdiğimde sınıfda bir sürü sihirli insan vardı.
Zil çalmıştı ve ben yeni arkadaşlarımla tanışmak için sabırsızlıkla beklemekden vazgeçip, arka sıramda oturan siyah saçlı, yeşil gözlü, orta boylu,zayıf ve tek başına oturan kıza dönüp;-meraba, dedim. Kız bana baktı ve güler yüzle meraba diye karşılık verdi.
-ismin ne?
-Tuana, peki senin ismin nedir?
-ilayda,
-peki sen nesin?
-nasıl yani?
-yani türün ne? Ben vampirim, dedi ve güldü.
-periymişim, Hatta element muhafızıymışım.
-demek son peri sensin. Okulumuza hoşgeldin peri kızı, dedi ve tekrar gülmeye başladı. Bende gülmeye başladım ve sırayla tanışmaya başladım.
Tam çaprazımda oturan sarı saçlı, yeşil gözlü, uzun boylu, çok çekici bir kız vardı. Yanına gittim ismini sordum ve BÜŞRA dedi gülerek. Bende güldüm ve ismimi söyleyip ne olduğunu sordum, cadı olduğunu söledi memnun olduğumu söyleyerek yanından ayrıldım.
Yan sırada oturan açık sarı saçlı, renkli gözlü, zayıf ve orta boylu olan kızın yanına gittim. İsmini sordum, ESRA dedi ve kafasını sıraya yasladı. Ne olduğunu sordum büyücü olduğunu söledi ve bir parmak hareketiyle, telefonu havaya uçmaya başladı. Benim ne olduğumu sordu, periyim dedim ve aramıza hoşgeldin dedi, hoşbuldum dedim ve ilerlemeye devam ettim.
Köşede, sırada tuanayla birlikde oturan kızın yanına gittim ve selam dedim. Kızda karşılık verdikden sonra sözlerime devam ettim.
-adın ne?
-Eda, bir elf im ve çok iyi ok kullanırım. Dedi
Ardından adımı ve ne olduğumu sordu. Periyim ve ismim İlayda dedim, memnun olduğunu söyledi bende memnun oldum diyerek yanından ayrıldım.Arkadaşlar tanışmalar bidahaki bölümde devam edicek biraz uzun oldu ama karakterleri tanımalısınız teşekkürler =)