Eski Hayat Kalıntıları

1.6K 116 51
                                    

Ni hayet eve gelmistik. Artik hepimiz cok yorulmus ve bitkin dusmustuk, eve gelir gelmez kendimizi koltuklara birakmistik. Televizyon izlemeye basladik ve bi sure sonra hepimiz uyuya kalmisiz, annemin sofra hazir diye bagirmasiyla hepimiz ayaga firlamistik. Sonra hepimiz mutfaga gidip yemek yedik annem ve babam tekrar gidicegim icin cok uzuluyorlardi ama belli etmemeye calisiyorlardi. Aksam yemegini yedikten sonra gezmeye ciktik. Benim yalniz kalmak istedigimde gittigim ormanin derinliklerindeki eve gidiyorduk. TUANA bizi nerelere getirdin ilayda diyerek kulagimin dibinde konusup duruyordu, BUSRA en sonunda TUANA ya susarsan daha hizli gidicez ama susmazsan hic gidemeyiz deyip gulmeye basladi sonra hep beraber gulduk en sonunda gelmistik. Onlara KARA CADI nin adamlarindan nasil kurtuldugumu anlattim hepsi hayret icinde suratima, bos bos bakiyolardi. Evin etrafinda dolasirken evin icinde isik geldigini gorduk ve tam camin karsisindaki buyuk kayaliklarin arkasina gecip izlemeye basladik. Iceride beni daha once takip eden adamlar vardi hemen ordan uzaklasmamiz gerektigini soylemistim, hepimiz ayni fikirdeydik ki hizla kosmaya basladik tam bu sirada, daha ormanda cikamadan onumuzde simsiyah, karanlik golgeler belirmeye basladi ve birden onumuzde patladi hepimiz bi tarafa savrulmustuk. Ayaga kalkmaya calisiyordum fakat bisey beni yere dogru itiyordu, karsima baktigimda, simsiyah gozleri olan, beline kadar uzun sacli, kapkara elbiseler giyinmis, havada ustume dogru gelen o seyi gordugumde cigligi basmistim korkudan. Ve ardindan okulumuzdaki Ali hoca gelmisti onu gorunce biraz biraz sevinmistik bize yardim edecegini dusunerek, fakat hicde dusundugumuz gibi olmamisti. Ali hoca KARA CANI nin yanina gecti ve gulmeye basladi, " demek geldin kucuk peri, seni de oldurdukten sonra onumuzde engel kalmiyacak" dedi. Ardindan kara cadi buyuk bi kahkaha atti ve TUANAYA bi buyu yaparak onu zehirledi. TUANA yere yatmisti, hic kipirdamiyordu, ESRA hemen aglamaya baslamisti TUANA nin yanina kosmustuk hepimiz. Sonra KARA CADI, ESRA ya da bi buyu yaparak onu da yere yapistirmisti. BUSRA hemen kara cadiya bi buyu yapti. Ama KARA CADI ya etki etmemisti bile. KARA CADI tekrar buyuk bi kahkaha atarak, "bu kucuk peri bozuntusu disinda kim olursa olsun bana buyuleri etki etmez, kucuk perimiz de buyu yapmayi bilmedigine gore, burda hepinizi oldurup once okudugunuz okulu sonra dunyayi ele gecirecegim" dedi ve kahkahasini daha da buyuttu. KARA CADI ESRA yi da etkisiz hale getirmisti. Elimi kaldirdim ve butun bu olanlarin hic yasanmamis oldugunu dusunerek elimi yere vurdum. Birden sanki zaman geriye akmaya baslamisti. Gozlerimi actigimda arkadaslarimla birlikte ormana dogru yuruyorduk birden hepsine " DURUN!!!!" diye bagirdim kollarindan tutarak eve surukledim resmen hepsini eve gittigimizde hepsini teker teker anlatmistim. Hepsi saskin saskin ve korkmus bi halde bana bakiyorlardi. Birden kendimi cok bitkin ve halsiz hissetmeye basladim. TUANA "Ilayda burnun, burnun kaniyor" diye bagirdi. Ben bayilmistim. Ama herseyi duyabiliyordum. Annem ve babama olanlari anlatiyorlardi, hepsi korku icindeydi. Babam hemen ayaga firladi ve bizi okula goturdu. Iceriye giremedigi icin arkadaslarim hemen EKREM hoca nin yaanina goturduler beni. Ben hala baygindim, EKREM hoca hemen revire gitmemiz gerektigini soyledi. Revire gitmistik her seyi duyuyordum fakat kendime gelip uyanamiyordum. EKREM hoca arkadaslarima, yaptigim seyin cok tehlikeli oldugunu ve bunun bedelinin oldugunu soyledi. Benim bi sure baygin kalacagimi soyledi fakat baska biseyler de vardi. Ben tum bunlari duyarken daha once gordugum hayali tekrar gormeye baslamistim. Elleri kanli bi cocuk benim ismimi soyluyordu, sonra golgellerin pesinden gidiyordu, bana yardim etmek istedigini ama onu bulmam gerektigini soyleyip duruyordu devamli. Bunlara anlam veremiyordum, o cocuk kimdi, neden bana yardim ediyordu, neden onu bulmam gerekiyordu...

Sihir Akademisi MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin