Derse girmiştik, sınıfa uzun boylu, siyah saçlı, siyah gözlü, küçük burunlu birisi geldi ve herkes ayağa kalktı. Belli ki bu öğretmendi. Masasına oturup bana baktı, "yeni gelen arkadaşınızla tanıştınız mı" diye sınıfa sordu. Herkes evet dedi. Sonra bana tekrar dönerek "ben EKREM sihirli varlıklar öğretmeninizim. Sihirli ve büyülü olan bütün varlıkları bu derste öğrene bilirsin" dedi.
Sonra tekrar "sende kendini tanıt istersen, hem ben tanımış olurum hemde diğer arkadaşların" dedi.
Peki hocam diyerek kendimi tanıttım. Sonra Büşra, esra, eda ve tuananın olduğu sıraya geçtim. Ekrem hoca, hatta okulun neredeyse hepsi benim bi element muhafızı olduğumu öğrenmişti. Ekrem hocaya kitaplarımın olmadığını nerden bulabileceğimi sordum. İki parmak hareketiyle önünde kitaplar belirdi. Kendi kendime, sorduğun soruya bak nerden bulacaksın gidip kırtasiyeden alacak halin yok ya tabiki böle bi şekilde vereceklerdi kitaplarımı dedim. Ekrem hoca kitaplarımı verdi ve kapı çaldı. Gelen müdürdü bana yurttaki kalacağım oda numaramı vermişti. 238 numaralı odada kalacaktım. Oda arkadaşlarımın kim olduğunu düşünerek sırama oturdum. Tuana hemen oda numaramı sordu 238 dedim. Hemen büşra, Tuana, esra ve eda atladılar ve sevinçle bana bakıp "bizim odadasın kardeşim" dediler.
Okul bitmişti artık yeni kalacağım yere gitme vaktiydi. Büşra,Esra, Eda, Tuana ve ben yola koyulmuştuk.
Artık yurdun önündeydik, içeri girmek için merdivenleri çıktıkça heycanım artıyordu. Ne hayet koridora gelmiştik. Koridorda ilerlerken karşıdan gelen 2 kız bana baktı ve sarı saçlı, uzun boylu, Renkli gözlü, mini etekli, gömlekli olan, kendini beğenmiş bir tavırla "yeni prenses sen misin? Daha güzel, çekici ve daha güçlü görüneceğini düşünüyordum" dedi ve sadistce gülmeye başladı. Tuana hemen kızın üstüne atladı ve bğazından tutup duvara yapıştırdı. Yanındaki diğer kız tuanaya doğru yöneldiği anda büşra bir yumruk salladı ve kızı koridorun diğer ucundaki duvara yapıştırdı. Tuana kıza bakarak "eğer bu kızla uğraşırsan seni öldürürüm" dedi ve bir yumruk attıkdan sonra kızı bıraktı. Kız yere düşmüştü ayağa kalktı ve tuanaya bağırarak bi büyü yolladı. O an tuanaya bi şey olacak diye o kadar çok korkmuştum ki direk önüne atladım ve kollarımı açtım, gözlerim kapalıydı ben öldüğümü falan sanırken büyü yok olmuştu. Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ellerimi bi kalkan gibi kullanmıştım sonra tuana bi küfür savurarak kızın üstüne doğru vampir hızıyla koşmaya başladı. Gözümü kırpıp açıncaya kadar tuana kızın yanına varmıştı ve pataklamaya başlamıştı. Kızın ağzı ve burnu kanıyodu, edaya ayırmamız gerektiğini söyledim, oda aynı fikirde olmalıydı ki kafasıyla onayladı. Esra, büşra, Eda ve ben ayırmaya çalışıyorduk ama Tuana çok güçlüydü.
Sonunda yoğun çabalarımızla ayırmayı başarmıştık ama Tuana hala kızın arkasından küfür ediyodu. Nehayet odamıza gelmiştik o kızın kım olduğunu sordum Esraya. İsminin Demet olduğunu ve sihirbaz olduğunu söledi bende tamam deyip geçiştirdim. Tuana hemen bana döndü ve "orada yaptığın şey çok hoşuma gitti benim için kendini bir büyünün önüne attın, daha bir günlük tanıdığın insan için bunu yapa bildin seninlebçok iyi anlaşıcaz bizim için çok değerlisin artık kardeşimizsin" diyerek bana sarıldı" bende sarıldım ve sizde benim kardeşimsiniz artık dedim.
Gece olmuştu, uykum gelmişti üstümü değiştirip yatağa girdim. Sabah yaşayacaklarımı hayal ederken içime aynı odayı paylaştığım arkadaşlarım geldi ve yüzümde bi tebessüm belirdi.