18 😂 සප්‍රා.....යිස් ....රහස් ඔක්කොම එලිවෙයි

232 60 28
                                    

උරහිස් දෙකට බරක් දැනුන නිසා මම ඇහැරුනා....ලොකූ කාමරයක්...හොදට එලියයි...කවුරුත් හිටියේ නෑ....ඒකේ දොර නිකම් බැංකු වල ගබඩාවෙ ලොක් එක තමා...🙄 මම ඉතින් රැකිය යුතු වස්තුවක්නේ....හෑ...මූනට හුලං වදිනවා...🙂 මිත්‍රවරුනි මගේ මාස්ක් එක නෑ....මට මතක් උනා ඔක්කොම එක පේලියට නිකම් ෆිල්ම් එකක් වගේ....
උරහිස් දෙක උඩ ගල් ගැටගහලා වගේ...මම ඔලුව උස්සලා බැලුවා මොකෑ කියකා....🙄🙄 කොල්ලො දෙන්නෙක් සැපට නිදි ඔලු දෙක මගෙ උරහිසේ.....දෙන්නම ඇදලා හිටියේ කලු....ශැඩෝලා දෙන්නෙක්ද....මූනු පාත් කරන් හිටිය නිසා පේන්නෙ නෑ....

🕵️ ඕයි...නැගිටිනවා..මගෙ උරහිස කොට්ටයක්ද....

😁 ඉතුරු ටික කියවන්න කලින් මේ මොහොතේ දැනෙන දේ කියාගෙන යම්න...

කොල්ලො දෙන්නා අන්ද මන්ද වෙලා වගේ ඔලු ගෙඩි දෙක ඉස්සුවා.... 😲😲 ඩ්...ඩැනී...කෙවින්....😲 දෙන්නම...මේ දෙන්නා එක සරීරයක් ඇතුලට රිංගලා ගහගන්නවවත්ද???උන් දෙන්නත් කන්න වගේ මන් දිහා බලන් ඉන්නවා....අපි තුන් දෙනාගෙම අත් කනුවකට කරලා ගැට ගහලා...අපි කනුව වටේ හිටියෙ...🙂 නිකම් කමතෙ ගොං කනුව වටේ හරක් නෑ...අම්බරුවො ඉන්නවා වගේ....

යූරා 🕵 (නින්ජා ගර්ල්)
ඩැනී 👤 (ශැඩොව්)
කෙවින් 🐾(??????)

🕵️ ඒ....හෝව් හෝව්...ඔයා ඩැනීද...ඔයා කෙවින්ද...මේක හීනයක්ද...

👤 යූරා...න්...නින්ජා ගර්ල් ඔයාද...

🕵️ හේ...කෙවින් මොකො මෙතන...

🐾 😑😑😑😑😑

🕵️ මොකො යකෝ...මෙතන මොකො වෙන්නේ ඔය දෙන්නා ඇත්තටම කවුද???

👤 ඔයා ඇත්තටම කවුද...

🕵️ 😑 යකෝ...මම යූරා ශැයෝන්..

👤 ඔයා ඇත්තටම කවුද කියලයි ඇහුවේ....

🕵️ යාහ්....මම යූරා ශැයෝන්...ම්..මෙන්ටරිල් වල කුමරිය...😑😑

👤 ඕ...නෝ....ඔයාවද අපේ අයියට බන්දන්න ගියේ...

🕵️ මොකක්ද ඒ හරුපේ...

👤 මම ඩැනියල්...ලොන්ස්ට්‍රෝන් වල බාල කුමාරයා..මගේ අයියා ෆෙඩ්‍රික්ට තමා ඔයාව යෝජනා කරලා තිබ්බේ...

🕵️ ආ...තමුසෙද කුමාරයා...එහෙනම් මට කියනවා තමුන්ගෙ මහලොකු අයියා මොකො කරන්නේ....

NINJA GIRL✔️✔️Where stories live. Discover now