6.

2 1 0
                                    

 Egy ideje a földön ülve néztem a srácok fotózását, de nem tudtam megunni. Éppen Yoongi és Taehyung páros képei készültek, amikor végre rászántam magam, hogy felhívjam a legjobb barátnőimet. Végül úgy döntöttem, hogy kimegyek a teremből, sőt, még az épületből is kisétáltam, hogy ne zavarjak senkit. Csoportos videohívást kezdeményeztem, hogy egyszerűbb legyen tájékoztatni őket a dolgokról. Úgy gondoltam, hogy nem lesznek valami lelkesek, de készen álltam szembenézni velük.

 Szinte egyszerre vették fel, először Líviát, majd Katát láttam a videochaten, ők pedig érdeklődve néztek a kamerába.

 -Mi a helyzet? – kérdezte Kata, a vadóc barátnőm, aki ki nem állhatja a BTS zenéjét, de magukkal a tagokkal végül is, nincsen nagy baja. Livi is kérdőn bámulta az ablakot, ahol voltam, mire belekezdtem. Mindent elmondtam az elejétől, hogy mi történt, hogy kerültem ki a bandából, hogy kerültem a BTS-hez, és hogy jöttem össze a tagjukkal.

 -AZTAKU- - kezdte Livi, én pedig hangosan felnevettem, mert tudtam, hogy tetszeni fog neki a sztori. Főleg, hogy találkoztam a kedvencével, Jiminnel, akihez még mindig hozzámenne feleségül.

 -Szóval most ott maradsz? – nézett rám Kata, mire félszegen bólintottam. – Jól teszed. – vágta rá, mire kérdőn néztem. – Én is itt vagyok most Spanyolországban, és nekem sajnos haza kell mennem, de egyszer elköltözöm a fenébe. – álmodozott, én pedig felnevettem.

 -Hajrá! – drukkoltam neki.

 -Én pedig megyek utánad Koreába, ebben biztos lehetsz. – szólt Livi, mire boldogan bólintottam.

 -Gyere, várlak! – lelkesedtem.

 -Már gyűjtök rá egy ideje, nemsokára összegyűlik annyi, hogy legalább egy hétre kimenjek.

 -Sok sikert. –mosolyogtam a kamerába.

 -Bárcsak nekünk is ilyen szerencsénk lenne! – röhögött rám nézve, mire elgondolkoztam. Tényleg, ehhez mekkora mák kell, hogy pont velem történjen meg? Mondjuk, nem érzem magam különlegesnek. Csak egy lány, aki megtalálta élete szerelmét. Mindenki így érzi magát, aki megleli. Mindenkinek ilyen különleges, szerencsés pillanat az ilyen, amikor találkozik a nagy Ő-vel.

 -Majd úgyis lesz. – feleltem végül.

 Egy ideje csevegtünk mindenféléről, amikor is nyílt a fotocellás ajtó, és odakaptam a fejem.

 -Nem tudtuk, hol vagy. – nézett rám Jungkook. – nemsokára végzünk, már csak az utolsó kis csoport fotózása megy. – magyarázta. – Kivel beszélsz?

 -A legjobb barátnőimmel – válaszoltam.

 -Ki az? Melyikük az? Ismerős a hangja! – kérdezgetett Livi a telefonon keresztül, amit persze Jk is hallott, de nem értett, ezért kérdőn nézett rám.

 -Az egyikük nagy fan. – magyaráztam meg a rohamot – Csak azt kérdezgeti, ki az.

 -De fura, amikor japánul beszélsz! – ámult el Kata, miközben Jungkook odalépett mellém, ezzel együtt pedig bekerült a képbe. Jobban eltartottam magamtól a telefont, hogy rendesen látszódjunk.

 -Úristen! – suttogta Livi, Kata pedig a szemét forgatta.

 -Ne csináld már, csak egy random ember. – mondta.

 -Nem az! – kezdett veszekedni Lívia – Ő Jungkook! – nézett a kamerába teljes extázisban, mint amikor valaki híres embert lát, főleg, ha az az egyik kedvence. Két másodperc múlva realizálta, hogy ezt Jk is hallja, és hirtelen elkezdte takargatni magát a kamerában, ahogy zavarba jött. Én persze végig röhögtem az egészet, Jungkook pedig nem értette, mi van. Végül elmondtam neki.

Mikor a BTS veled vanOnde histórias criam vida. Descubra agora