Kabusum

987 121 8
                                    

Beliz: Merhaba arkadaşlar . (Saati kontrol etti.) Mesai birazdan başlayacak sizi fazla tutmayacağım . Bildiğiniz üzere cerrahi bölümünde sadece 2 hocanız vardı . Artık 3 hocanız oldu . Hastanemize yeni bir beyin ve sinir cerrahisi aldık . (Nazlı , bunu duyunca başını yerden kaldırdı.) Ve karşınızda '' Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzman Doktor Ali Vefa '' !

Herkes başını kapıya çevirdi . O sırada ise önlüğü ve yaka kartı ile içeriye Ali Vefa girdi . Herkes şaşkınlık geçirmişti . Tabii ki bir kişi hariç . O kişi ise onu yeni tanımasına rağmen ona güvenen Nazlı'ydı . İkili göz göze geldiğinde gözlerinin içi gülüyordu . Dudakları ise onlara katıldı ve birbirlerine gülümsediler .

***

Herkes Ali'yi görmenin şaşkınlığını yaşarken ilk söze Ferman girdi . 

Ferman: Aramıza hoş geldin Ali hocam . (Elini uzattı fakat daha sonra ilk gün yaşanan olay aklına geldi ve elini çekmeye karar verdi.)

Ali: (Ferman elini çekmeden yakaladı .) Hocama gerek yok Ferman . Hoş buldum , (Herkese baktı.) sizinle çalışacağım için mutluyum arkadaşlar .  

Demir: Biz de mutluyuz Ali hocam . 

Açelya: Aramıza hoş geldiniz hocam . 

Güneş: Sizin ile çalışmak için sabırsızlanıyoruz . 

Ferman: Bakıyorum da pabucumuz dama atıldı arkadaşlar !? (Herkes birbirine korkmuş halde baktı . Ferman bu suratları görünce daha fazla dayanamadı ve kahkaha attı.) Hahahaha... Şaka yaptım , bakmayın öyle . 

Ekip içinde tuttuğu nefesi rahatlamış bir şekilde dışarıya verdi . 

Ali: Evet , öncelikle sizi tanımam lazım arkadaşlar . Kendinizi tanıtırsanız sevinirim . 

Nazlı: (Etrafına baktı kimseden ses çıkmayınca bir adım öne çıktı.) Ben Nazlı Gülengül , cerrahi asistanım hocam . 

Ali: Ve benim de komşumsun . Memnun oldum Nazlı . (Bakışlarını Demir'e çevirdi.)

Demir: Demir Aldırmaz , cerrahi asistanım hocam . 

Ali: Memnun oldum Demir . (Bakışlarını Açelya'ya çevirdi.)

Açelya: Açelya Dingin , cerrahi hemşireyim hocam . 

Ali: Memnun oldum Açelya .

(...)

Ali , ekip ile tanıştıktan sonra odadan Beliz ve Adil çıktı . Ali , Ferman ve asistanlar kaldı . 

Ferman: Asistanını seç bakalım Ali . 

Ali: Nazlı gel bakalım . İlk günümde beraber çalışalım . 

Nazlı başı ile onayladı ve Ali'nin yanına geçti . Demir ise Ferman'ın yanına geçti . Bugün olan vakayı Ferman ve Demir aldı . Ali ve Nazlı ise acile doğru yürümeye başladı . 

Ali: (Sessizliği bozmak istedi.) Ee bakalım... Beni gördüğüne şaşırdın mı Nazlı ? 

Nazlı: Şaşırmadım aslında hocam . Sabah da demiştim . Sizin gibi bir doktoru kaçırmaları büyük bir saçmalık olurdu . 

Ali: Ve ben de tekrardan düşüncelerin için teşekkür ederim . 

İkili gülümsedikten sonra acilin girişinden girdi . 

***

Ali ve Nazlı bir süre gelen hastalara baktıktan sonra mola verdiler . Ali saati kontrol ettiğinde öğle molalarına az kaldığını gördü . Nazlı'nın da çok yorulduğunu gördüğü için onu erkenden göndermeyi düşündü . 

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin