Bana İyi Geliyorsun

670 106 8
                                    

(AKŞAM 20:57)

Tüm ekip toplantı odasına toplanmıştı .

Açelya: Acaba bu kadar önemli ne oldu ?

Demir: Bilmiyorum güzellik .

Nazlı: Hastane ile ilgilidir ya . Büyük ihtimal yarın yeni asistan gelecektir .

Herkes birbiri ile böyle konuşur iken içeriye Adil ve Beliz girdi . Herkes yerine geçtiğinde Beliz ekibe baktı ve derin bir nefes aldı .

Beliz: Öncelikle hoş geldiniz arkadaşlar . Bu saatte sizleri buraya topladım fakat önemli bir konu olmasa çağırmazdım . Bildiğiniz üzere hastanede bazı sıkıntılarımız vardı . Size her ne kadar yansıtmamaya çalışsak da fark ettiğinizi biliyorum . Ekonomik açıdan hastane zor durumda . Bu yüzden ne yapacağımızı düşünür iken bir teklif geldi . Her ne kadar istemesem de mecburi kabul ettik . (Elleri titreyerek kapıyı gösterdi.) Hastanemizin yeni ortağı Erdem KAYGI !

Kapının önündeki kişiye seslenildikten sonra kapı açıldı . Nazlı ismi duyduğunda aklına gelen kişi olmaması için içinden dua ediyordu . Ali ise o kişiyi görmeden önce anlamamıştı fakat Erdem'i gördüğünde içinde zor tuttuğu öfkesi meydana çıktı . Nazlı ise gördüğü kişi ile sendeledi . Zihninde ''Hastanemizin yeni ortağı Erdem KAYGI !'' yankılanıyordu . Fakat Ali'nin destek amaçlı sırtına değen elini hissettiğinde kendisini bu sefer yalnız hissetmedi ve dün akşam kendi kendisine verdiği söz aklına geldiğinde dik durdu . Ali ve Nazlı , Erdem'e sinirli bir şekilde bakar iken Erdem ise Nazlı'ya arada alaycı bir gülümseme atmıştı .

Erdem: İyi akşamlar arkadaşlar . Ben hastanenin yeni ortağı Erdem KAYGI... Umarım hepiniz ile güzelce anlaşırız .

***

Adil: Evet çocuklar . (Derin bir nefes verdi.) Beliz'in de dediği gibi Erdem bey artık hastanemizin ortağı . 

Erdem: Hoş buldum Adil bey . (Saati kontrol etti.) Arkadaşlar ile teker teker tanışmak isterdim fakat bir iş yemeğim var . İzniniz ile gitmem lazım . 

Beliz: (Adil ile bakıştı.) Peki izin sizindir . İyi akşamlar . 

Erdem başı ile selam vererek çıktı . Ali ve Nazlı ise bakıştıktan sonra montlarını alıp kapıya yöneldiler . Ekip her ne kadar arkalarından seslense de durmamışlardı .

(3 DAKİKA SONRA)

Ali ve Nazlı otoparka varmış ve arabaya binmişlerdi . İkisinden de çıt çıkmıyordu . En son Ali bu sessizlikten endişelenmişti . 

Ali: Nazlı ? 

Nazlı: (Boş gözler ile baktı.) Hı ?

Ali: Kendine gelmen lazım . Bu sefer tek değilsin . Kim ne derse desin senin arkandayım . Anlaştık mı ?

Nazlı: Peki .

Ali: Ne yapalım şu an ?

Nazlı: Bilmiyorum...

Ali: Bana güveniyor musun ?

Nazlı: (Duraklamadan cevap verdi.) Evet .

Ali: Tamamdır o zaman gerisi bende . 

Ali böyle dedikten sonra aracı çalıştırdı ve rotasını belirledi . Nazlı'nın başını dinlemesi gerektiği için de radyoyu da açmadı . Nazlı ise başını cama yaslamış dışarıyı izliyordu . Arabanın hareketi ile titreyen cam garip bir şekilde ağrıyan başını sakinleştiriyordu . 

(30 DAKİKA SONRA)

Ali araç için boş bir park alanı arıyordu . Fakat nereye baksa doluydu . O sırada da Nazlı daldığı yolun etkisinden çıktı ve etrafa baktı . Sahile geldiklerini görünce tebessüm etti . 

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin