Sana Benziyor

590 91 9
                                    

Herkes içeri girdiğinde masaya yerleşti .

'' Tekrardan aramıza hoş geldiniz . ''

'' Hoş bulduk . ''

'' Öncelikle hastamız 60 yaşında , adı 'Hikmet Vefa' durumu çok kritik . Beyninde 7 cm çapında bir tümör var . ''

Ali duyduğu isim ile gözlerini yumdu ve derince yutkundu . Eli ile önündeki sandalyeden destek aldı . Nazlı hemen koluna girdi ve fısıldadı.

'' Ali yoksa... ''

Ali hızlıca başını aşağı yukarı salladı . Nazlı ise eli ile ağzını kapamış ve şaşkınca Ali'ye bakıyordu . Erkan hastanın ismini tekrardan hatırladı ve gözleri sonuna kadar açıldı .

'' Oğlum yoksa bir bağlantın mı var hasta ile . ''

'' Kendisini görmeden bir şey diyemem fakat babam... ''

'' Geçmiş olsun... Devam etmemi ister misin ? ''

Ali eli ile işaret etti .

'' Lütfen . ''

'' Dediğim gibi beyninde 7 cm çapında bir tümör mevcut . Normalde teşhis koyduğumuz zaman alacaktık fakat eşi hayatta olmadığından dolayı kızının ameliyatı onaylaması lazımdı . O da uzun bir süre onaylamadı ve geçen zar zor ikna ettik . ''

'' Kızı mı ? ''

'' Evet . Hatta adı... ''

Erkan kağıdı kontrol etti .

'' Adı Zeynep Vefa . ''

Ali bu ismi daha önce duymamıştı .

'' Bu önümüzdeki birkaç gün test yapacağız . Eğer durumu ameliyat için elverişli olursa hemen ameliyata alacağız . Toplantı bitmiştir . Yarın görüşmek üzere . ''

Herkes odadan çıkar iken Ali'ye geçmiş olsun dileklerini iletti . En son Ali ve Nazlı kaldı . Nazlı , Ali'nin koluna girerek koridora çıkardı ve yürümeye başladılar .

'' Eğer o ise... Nasıl yüzleşeceğim ? ''

'' Eski Ali yok karşısında . Aranızda neler yaşandı bilemem ama sen çok güçlüsün Ali... ''

'' Öyle miyim gerçekten ? ''

'' Öylesin gerçekten . Ben her zaman senin yanındayım . Ne olursa olsun... Tamam mı ? ''

'' Tamam . ''

Nazlı , Ali'nin bu içindeki çocuğa dayanamadı ve onu durdurdu . Kendisine bakmasını sağlayınca bir süre birbirlerinin gözlerinin içinde kayboldular . Ardından ise Nazlı , Ali'yi kendisine çekip sarıldı .

'' Her zaman yanındayım Ali Vefa . ''

Ali bu cümleden sonra sırtında hissettiği ellere karşılık verdi Nazlı'ya sıkıca sarıldı . Nazlı da bir elini Ali'nin kıvırcık saçlarında gezdirdi . Ali yıllar sonra içindeki çocuğu ilk defa birinin yanında serbest bırakmıştı . İçlerindeki bu çocuğu bu güne kadar saklayan iki kişi artık onları serbest bırakmaya karar vermişti .

***

'' Şimdi nasılsın Ali ? ''

'' Daha iyiyim , teşekkürler Nazlı . ''

Nazlı bir hamlede terasta dayandıkları duvardan kalktı ve tek elini Ali'ye uzattı .

'' O zaman gidelim mi ? Şahsen çok yoruldum ve yarına enerjik olmalıyız . ''

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin