Zorundayız

875 119 15
                                    

Nazlı: Ali bak sakin ol . Adil hoca gelmiş işte . Sakinleşmelisin . Bugün çok telaşlıydın .

Ali: Ya Nazlı ! Adil hocam böyle bir şeyi nasıl yapar ?! Bir insan hiç mi haber vermez . Onun için ne kadar endişelendiğimi bilmiyor mu o ? (Hatasını anladı.) Kusura bakma sana sesimi yükselttim . İstemeden oldu .

Nazlı: Ne olacak Ali . Merak etme . (Solda izleniyor hissine kapıldı ve başını sola çevirdi.) Bak kim gelmiş . (Adil'i görünce kenara çekildi.)

Ali: Kim gelmiş ? (Başını çevirdi ve Adil'i görünce derin bir nefes aldı . Ardından hızlıca ona doğru adımladı ve sıkıca sarıldı . Adil ise bunu beklemiyordu ve oda sarıldı . Nazlı ikiliyi izlerken gözü küçük kıza takıldı.) Siz neredesiniz ya ? (Alev'e baktı.) Ayrıca bu prenses kimmiş bakalım ?

Adil: Sakinleş çocuk . Önemli bir işim vardı ve o kişi ile geldik . Kendisi Alev ve biz onunla 2 yıl önce Ankara'da tanıştık . Tanışma olayı seninki ile benzer . (Ali bunu duyunca üzüldü.) Keşke daha iyi şartlar altında tanışabilseydik . Fakat şu an gayet mutluyuz . Kim olduğuna gelirsek... Kendisi senin kardeşin . Seni nasıl oğlum olarak görüyor isem onu da kızım olarak görüyorum .

Ali , Adil'in bu davranışına duygulanmıştı . Bu hayatta onun gibi güzel kalpli bir adam tanımamıştı . Dolu gözler ile gülümsedi ve çömeldi .

Ali: Merhaba Alev . Ben Ali . Senin abinim...

Alev: Merhaba ! Bir abim var benim ! (Neşeli kahkaha attı.)

Adil , Ali ve Nazlı bu küçük kızın masumluğuna takılmıştı . Hepsi dolu gözler ile onun mutluluğunu seyrediyordu .

***

 (PERŞEMBE AKŞAMI SAAT - 21:48)

Ekip günü hastanede geçirmişti . Yoğun bir gün olduğu için herkesin perti çıkmıştı . Bu yüzden mesai bitmeden 10 dakika öncesinde herkes asistan odasında bir köşeye çekilmiş dinleniyordu . 

Açelya: Ayy her yerim ağrıyor . (Bileklerini tuttu ve acıdığını hissetti.) Of of ! Bileklerim gitmiş . 

Demir: (Zar zor gerildi.) Benim de sırtım ve boynum ağrıyor . Bugün ne yoğun bir gündü . 

Nazlı: Benim de bacaklarım ağrıyor . Ali hoca ile 7 saat süren bir ameliyata girdik . Ama adam sağ salim çıktı çok şükür . Ayrıca Ali hoca asistanlara ameliyatta çok fırsat veriyor . 

Demir: Yemin et ! İnşallah beni seçer yarın . 

Ekip böyle konuşur iken içeri Ali ve omuzunda olan Alev girdi . Herkes kapıya bakışlarını yöneltti .

Alev: Abi burası çok yüksek !

Ali: Sıkı tutun o zaman .

İkili böyle konuşarak kendilerini koltuğa bıraktı . Ali oturduğunda derin bir nefes aldı . Yorgunluğun verdiği halsizlik ile zar zor ayakta duruyordu . Alev ise Ali oturunca yanına oturdu ve dizlerine yattı . Ali de onun saçı ile oynamaya başladı . 

Demir: Hocam çok yorulmuş gibisiniz .

Ali: Bugün çok yoğundu . Sağlam yorulduk . Değil mi Nazlı ?

Nazlı: Haklısınız hocam . (Saati kontrol etti.) Mesai de birazdan bitecek . 

Ali: Haklısın . (Ekibe baktı.) 10 dakika kalmış herkes çıkabilir . İyi günler arkadaşlar . (Nazlı'ya hafif eğildi ve fısıldadı.) Seni otoparkta bekliyorum Nazlı . 

Nazlı gözü ile onayladıktan sonra Ali ve Alev odadan çıktı . Nazlı ise ekibe iyi günler dileyerek asistan odasına doğru üzerini değiştirmek için adımladı . 

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin