Nova Facultas

487 86 13
                                    

Nazlı acı bir şekilde gülümsedi .

∼ Yazık... Cidden yazık sana . Onca yıllık arkadaşını hiç tanımamışsın ! Sence ben bile isteye o fotoğrafları çektirir miyim Açelya ?

∼ Nazlı o fotoğrafları görünce...

∼ Seni çok yanlış tanımışım Açelya... Neden şimdi doğum günümde yazmadığını sanırım anladım . Biraz kendin ile yalnız kalıp bir düşün ; Nazlı bunu bile isteye mi yapmıştır diye . Sonrasında vicdanındaki mahkemede kendini yargıla . Cidden yazıklar olsun...

Nazlı elinde eşyaları ile çıktığında Zeynep de onu takip etti ve Ali'nin odasına gittiler . Açelya ise oradaki koltuklara oturup kara kara düşünmeye başladı .

(11:14)

Nazlı ve Zeynep , Ali'nin eşyalarını toplarken odaya Demir geldi .

∼ Nazlı ! Kızım nerelerdesin sen ? Yaşananları biliyor musun ?

∼ Biliyorum Demir ve herkes inanmış , lütfen inanmadığını söyle .

∼ Tabii inanmadım kızım ! O Erdem'in suratını gördüğümde anladım bir şeyler çevirdiğini . Millet fotoğraflara tepki gösterirken gülüyordu . Bu arada Ali nerede ?

∼ Ben kovulunca Ali de istifa etti , İzmir'e gitti önemli bir mesele için .

∼ Siz kimdiniz ?

∼ Zeynep Vefa .

∼ Vefa ?

∼ Ali'nin kardeşi Demir , uzun hikaye .

∼ Peki , hoş geldiniz .

Zeynep başı ile teşekkür etti .

∼ Ferman hoca beni arıyordur ortalıkta , ben kaçtım . Müsait olduğunuzda beni çağırın konuşalım .

∼ Peki Demir , kolay gelsin .

∼ Size de .

Demir odadan çıktığında Nazlı ve Zeynep işlerine devam etti .

(11:32)

Nazlı , Ali'yi merak edip aradı . Bir süre sonra telefon açıldı .

∼ Alo Ali'm .

∼ Merhaba .

Nazlı yabancı ses duyunca telefonu kendisinden uzaklaştırdı ve ekrana baktı .

∼ Merhaba da siz kimsiniz ? Ali'nin telefonu neden sizde ? Ali iyi mi ?!

Doruk art arda soruları duyunca ne diyeceğini karıştırdı .

∼ Sakin olun Ali iyi , sadece dinleniyor .

∼ Dinleniyor mu ?

Doruk bakışlarını yüzü gözü morluklar ile dolu olan Ali'ye çevirdi ve 32 diş sırıttı .

∼ Evet , kendisi yorgun gelmişti . Ben de az dinlenmesi için ikna ettim .

∼ Siz kimdiniz ?

∼ Doruk Özütürk , Ali'nin çocukluk arkadaşı .

∼ Peki , Ali uyandığında beni aramasını söyler misiniz ?

∼ Tabii ki söylerim , merak etmeyin .

∼ Teşekkürler , iyi günler .

∼ Rica ederim hanımefendi , iyi günler .

Doruk telefonu kapatınca güldü .

∼ Ali'm ha ? Ali Vefa'ya bak sen...

***

İZMİR

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin