Yardımına İhtiyacım Var

526 93 10
                                    

(22:45)

Ali , Adil hocanın isteği üzerine Berhayat Hastanesi'ne Nazlı ve Zeynep ile gelmişti . Adil'in , Zeynep'ten haberi yoktu .

∼ Buraya neden geldik ?

∼ Beni küçüklükten beri yetiştiren adamın yanına geldik . Kendisinin adı Adil ve babamlar beni reddettiği zaman beni yanına aldı . O çağırdı önemli bir konu varmış .

∼ Ben gelmesem mi ? Önemli bir konuymuş .

∼ Sen de bizdensin Zeynep .

∼ Nazlı haklı .

∼ Peki .

Ali , Nazlı ve Zeynep arabadan inip hastaneye girdi . Nazlı'yı gören hastane personelleri iğrenirmiş gibi bakıyordu . Bunu fark eden Ali , Nazlı'yı kolunun altına aldı ve sadece önüne bakmasını sağladı .

∼ Neden bana böyle bakıyorlar ?

∼ Bilmiyorum Nazlı'm .

∼ Garip .

Ali tekrardan bakanları görünce sinirlendi .

∼ Bir sorun mu var arkadaşlar ?!

Gelen tepki ile çalışanlar önüne döndü .

∼ Ben de öyle düşünmüştüm !

Adil'in odasının önüne geldiklerinde kapıyı Ali çaldı . Gir sesini duyduklarında sırayla girdiler . İçerde Adil ve Beliz vardı .

∼ Hoş geldiniz çocuk .

∼ Hoş geldiniz gençler .

∼ Merhaba hocam .

∼ Sen kimdin kızım ?

∼ Babamın diğer eşinden kızı , yani kardeşim hocam .

∼ Hoş geldin kızım .

∼ Merhabalar .

∼ Hocam önemli bir konu dediniz ve geldik .

∼ Oturun şöyle kızım .

Ali , Nazlı ve Zeynep koltuğa sıralı bir şekilde oturdular .

∼ Nazlı biliyorsun ki uzun süredir bizimle çalışıyorsun ve seninle çalışmaktan gurur duyuyoruz , gerek hastalar ile olan iletişimin , gerek yeteneklerin etkileyici .

∼ Teşekkürler hocam .

∼ Ama siz yokken bazı şeyler yaşandı ve bunun ağır sonuçları oldu .

∼ Ne gibi ?

∼ Adil hocam nasıl söyleyeyim ben ya ?

∼ Kızım maalesef işine son verildi .

∼ Ne ?!

∼ Nasıl hocam ?

∼ Ali , Nazlı sakin olun .

∼ Hocam bunun sakin olunu falan yok !

∼ Nazlı bazı fotoğraflar hastanede yayıldı ve kurula kadar gitti . Biz yani Beliz ve ben kurula kadar gitmesini engelledik ama Erdem kurul önüne çıkardı .

Nazlı'nın elleri titremeye başladı , bunu gören Ali ellerini sıkıca tuttu ve okşadı .

∼ Han...hangi fotoğraflar hocam ?

Adil elindeki fotoğrafları masaya koydu . Nazlı fotoğraflara bakmayınca ilk Ali aldı . Gördüğü şey ile fotoğrafları masaya hızlıca attı ve eli ile başını ovalamaya başladı . Bir süre sonra Nazlı da fotoğraflara bakınca gördüğü şey ile eskilere gitti . Gözlerinden yaşlar süzülürken Ali başını kaldırdı . Nazlı'yı kendine çekip sarıldı ve başına öpücük kondurdu . Zeynep'e bakınca meraklı bakışlarını gördü ve kulağına yanaştı .

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin