Metus

503 92 18
                                    

(07:12)

Ali arabayı otoparka park etti . Nazlı ile yolda kısa konuşmalar dışında konuşmamışlardı . İkisi de birbirine kaçamak bakışlar atmıştı . Ali ve Nazlı arabadan inerek hastanenin girişine doğru yürüdü . İkisinin de üstü resmi değildi ; birinde sarı eşofman ve siyah kısa kollu diğerinde ise siyah şort ve sarı kısa kollu vardı .

'' Herkes bize bakıyor . ''

'' Evet , şu an hastaneye pek uyumlu değiliz gibi . ''

'' Hahahahaha ! Böyle çalıştığımızı düşünsene . ''

'' Düşünmek istemiyorum Nazlı... Çünkü çok gülünç olur . ''

Kahkaha atarak girdikleri hastanede Açelya ve Demir'i gördüler .

'' Günaydın arkadaşlar . ''

'' Günaydın hocam ! ''

'' Toplantı başlamak üzere hadi geçelim . ''

'' Peki . ''

Ali ve Demir önde yürür iken Nazlı ile de Açelya arkadan yürüyordu .

'' Nazlı neredeydin sen ? ''

'' Kahvaltıdaydım . ''

'' Ali hoca ile mi ? ''

'' Iıı... Evet . ''

'' Peki , sonra konuşuruz . ''

Nazlı şu an konuşmamanın rahatlığı ile nefes verdi . Toplantı salonuna vardıklarında içeri girdiler . İçerde Adil , Tanju , Ferman , Beliz ve Erdem vardı .

'' Nerede kaldınız arkadaşlar ? ''

Ali , Erdem'in bu sitemli sorusuna ters cevap verdi .

'' Toplantıya daha var ve ben de gezmek istedim . Var mı başka bir şey ? ''

'' Arkadaşlar hoş geldiniz . ''

Ali ve Nazlı yan yana , Demir ile de Açelya yan yana oturdu .

'' Sizi burada erken toplamamızın nedenini merak ediyorsunuzdur . Hemen açıklayalım . Önemli bir vaka için hastanemizden bir cerrahımız ve bir asistanımız Medicana Samsun Hastanesi'ne gidecek ; yani Samsun yolcusu olacaklar . ''

'' Peki , kimler gidiyor hocam ? ''

'' Ben , Ferman ve Tanju hocanız aramızda konuşarak anlaştık . En uygun isimleri seçtik ; Ali hocanız ve Nazlı'yı gönderme kararını aldık . ''

'' Bizim niye haberimiz yok Adil bey ? ''

'' Erdem bey dediğimiz gibi aramızda konuştuk hocaları olarak . ''

'' Öyle olsun bakalım . ''

'' Başka bir şey yoksa toplantı sona ermiştir . Uçak biletlerinizi halledeceğiz biz gençler . ''

'' Hocam biz araba ile gideceğiz . ''

'' Emin misiniz Ali ? ''

'' Evet . ''

'' Tamamdır , toplantı bitmiştir . Herkese iyi mesailer size de iyi yolculuklar , dikkat edin . ''

Herkes toplantı odasından ayrıldı .

'' Nazlı istersen şimdiden çıkalım . Arada dinlene dinlene gideriz . Ne dersin ? ''

'' Olur Ali . Ben Açelya ile konuşayım sonra da gidelim . ''

'' Peki , ben de Adil hocama haber vereyim . ''

(07:47)

Ali otoparkta Nazlı'yı bekliyordu . Yolculuk planını kafasında kurar iken omuzuna değen el ile düşüncelerinden sıyrıldı .

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin