Tüm Gerçekleri Öğrendim

767 100 17
                                    

(İSTANBUL-İZMİR OTOYOLU)

(18:20)

Nazlı araba süren Ali'nin koluna başını dayamış ve anın tadını çıkarmaktaydı . Zeynep ve Doruk ise çoktan arkada uyuya kalmıştı .

Hayat bize yeni bir kapı açtıysa bunu değerlendirmeliyiz ha ? Çok güzel bir sözmüş canım .

∼ O zaman değerlendirelim Nazlı'm .

∼ Değerlendirelim...

***

∼ Daha ne kadar kaldı Ali ?

∼ Ortalama 40 dakikamız kaldı Nazlı .

∼ Az kalmış , bir şeyler yer miyiz ?

∼ Acıktın mı ?

∼ Hıhı .

∼ Ben buraları pek bilmiyorum ama Doruk yönlendirir bizi , değil mi Doruk ?

Ali dikiz aynasından arka koltuğa bakınca Doruk'un başını cama yaslamış bir şekilde uyumaya devam ettiğini gördü .

∼ Hala uyuyor bu çocuk ya .

∼ Doruk çok mu uykucu biri ?

∼ Öyleydi de askeriyeden ayrıldığı zaman o huyunu kaybetti .

∼ Askeriyeden ayrıldığı zaman derken ?

∼ Doruk'un başında kurşun olduğu için askeriyeden ayrıldı .

∼ Ha ?

∼ Doruk asker , yani askerdi . Bir operasyonda kaçırıldı ve uzun süre ortalıkta görünmedi . Askeriyenin önünde her akşam sabahladım ben . Bir gün haber geldi bir hastaneden ve Doruk'un kafasına sıktıklarını ama mucize eseri hayatta olduğunu öğrendim . Gittiğimde Doruk'u zayıflamış , çökmüş bir şekilde buldum . Başındaki kurşunu almaya hiçbir doktor cesaret edememişti ve o da ameliyat masasında ölmektense böyle ölürüm diyerek kurşunu aldırmadı .

∼ Demek hala başında kurşun var ha ?

∼ Evet .

∼ Çökmüştü dedin , hangi anlamda ?

∼ Her anlamda çökmüştü , hem psikolojik hem de fiziksel olarak bitikti . İki buçuk ay tek bir kelime etmedi , zaten ondan sonra kurşunu aldırmak istemediğini söyledi . 

∼ Çok zor bir durum .

∼ Öyle...

∼ Kurşun canını acıtmıyor mu şimdi ?

∼ Acıtmaz olur mu , biz birbirimiz ile konuşmayı kesmeden önceye dayanıyor . Doruk askeriyeden ayrılınca tıp okumaya devam etti . Normalde asker olmak için bırakmıştı fakülteyi . O dönemlerden kalma ilacı hala duruyor , onları içiyor büyük ihtimal .

∼ Zorlu bir hayatı olmuş .

∼ Doruk ne kadar ortalıkta yoktu ?

∼ 2 aya yakın bir süre .

∼ Sen 2 ay askeriyenin önünde mi sabahladın ?

∼ Sen ona sabahlamak mı diyorsun ? Doruk kendini askeriyeye aldırmak için 4 ay yattı kalktı askeriyenin önünden ayrılmadı , ben de onla yatıp kalktım oralarda .

Nazlı , Ali'nin elini tutup bir öpücük kondurdu .

∼ Senin en çok neyini seviyorum biliyor musun ?

∼ Neyi mi ?

Parmağı ile Ali'nin kalbini gösterdi .

∼ Kalbini .

'' Kalbim Olur musun ? '' (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin