2. Bölüm

5.3K 279 870
                                    

Evet sizin yazarınız pazartesi 2 sınavı olmasına ramen ki o sınavları da sayısal sınav olmasına ramen gelip te bölüm yazan bir ahmak. Bu kısmı okuduğunuz için teşekkürler. Neyse yazdık okuduk sıra bölümde. Öhöm öhöm

DİKKAT BU BÖLÜMDE PSİKOLOJİK ŞİDDET, ADAM ALI KOYMA, NEFRET BARINDIRAN KELİMELER VE CÜMLELER BULUNMAKTADIR!

⚠ DİKKAT BU BÖLÜMDE PSİKOLOJİK ŞİDDET, ADAM ALI KOYMA, NEFRET BARINDIRAN KELİMELER VE CÜMLELER BULUNMAKTADIR! ⚠

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bölüm 2 : Psikopat"

"Aşk insanı kör edip uğruna her şeyi yaptırır. Ancak kimse de aşkın kör olmuş gözleri açtığını söylememişti. Bense şimdi on söylüyorum.. Kör gözlerimi aralayan adam, hoş geldin..."

~ Misaki ~

Misaki'nin Anlatımı :

En sonunda yurda geri gelebilmiştim. İçeri girip odama gittikten sonra kabanı çıkartıp yatağın üzerine koyduğum da oda arkadaşımı gördüm. Hisana beni görünce okuduğu romantik mangayı bırakıp yatağında doğruldu. Ben gardıroptan üzerimi değiştirmek için kıyafetlerimi alırken o ise oturduğu yerden konuştu.

"Misaki- chan iyi misin? Sırılsıklam olmuşsun."

Kıyafetlerimi ayarlamıştım. Ona dönüp gülümsedim.

"Yağmura yakalandım gene. Ama iyiyim sadece ıslandım."

Hisana bana şaşkın bakışlarını çıkarttığım kaban çevirdi. Kaşlarıyla montu işaret etti.

"O kaban kimin?"

Gülümsemem daha da arttı.

"Yolda biriyle karşılaştım. Bana kabanını verdi. Gerçekten çok iyi birisiydi Hisana."

O da söylediklerime gülümsedi.

"Gerçekten çok iyi bir insanmış sana yardım etmiş. "

Ona gülümsedikten sonra banyo ya doğru yol aldım. Baya terlemiştim.

Banyodan çıktıktan sonra saçlarımı kurularken ortak odamıza girmiştim. Etrafa baktığımda bütün herkesin uyduğunu fark ettim. Saçlarım kuruyunca bende yatağıma girmeden önce yatağın üzerinde duran kaban baktım. Kabana baktıkça Manjiro geliyordu gözümün önüne. Cidden çok iyi insandı. Kabanı yatağın üzerinden alıp askıya astıktan sonra yatağıma girdim.

Sabah :

Gözlerimi kolumdan Hisana'nın sarsması ile açtım.

Sessiz İnsanlık || Yandere Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin