Ben geldimmmm!
Pazartesi geri okul var ve benim sinirim bozuk hehehehehe. Bu bölüm Mikey'nin psikopat halini göreceksiniz.
Peki Mikey'nin bu halini görmeye hazır mısınız?! 🤠
"Bölüm 5 : Kriz"
"Eğer insan kendinden geçerse kim olduğunu bile unutur."
~ Manjiro Sano ~
Kimseden ses çıkmıyordu. Herkes sakinlikle yemeklerini yiyorlardı. Ben de yemek için kendimi zorlamış ama nasıl yiyebilirdim ki? Yemek ile oynamaya başladım. Acaba bu psikopat Riko'ya ne yapmıştı? O sırada Manjiro'nun sesi geldi.
"Yemekleri sevmedin mi Misam?"
Ona kafamı kaldırmadan konuştum.
"Hayır, sadece canım istemiyor..."
O sırada gene Manjiro'nun konuşacağını düşünürken Emma konuşmasıyla kafamı ona kaldırdım.
"Benim de yemeğim bitti! O zaman sana evi gezdireyim Misaki. Ne dersin?"
Geri kafamı yemeğime çevirirken konuştum.
"Bilm-"
"Hadi gel gezdireyim seni!"
Emma o sıra da arkama geçmişti. Emma'yı ise Manjiro onayladı.
"Evet Misa'ya evi gezdir Emma."
Belki ben gezmek istemiyorum! İkisinin arasında birbirine bakıp durdum. Emma bir anda heyecanla ellerini birbirine çarptı. Daha sonra heyecan dolu sesiyle konuştu.
"Tamam o zaman! Hadi gel gidelim Misaki!"
Yavaşça yerimden kalktım. Emma kolum girerken ilerlemeye başladı.
"Etrafı gezdireyim daha sonra abimin dedikodusu yaparız ne dersin? Hahahahhaha!"
Emma'ya hiç bir şey dememiştim. Banane senin o takıntılı psikopat abinden?! O sırada Manjiro'nun sert sesi geldi.
"Emma!"
Uyarıcı tonda ki sesine Emma güldü.
"Şaka yapmıştım abi. Neyse Misaki bildiğin üzere burası salon."
Merdivenlerin önüne gelip söylediği şeyle geri arkasına döndü. Onun gibi bende döndüm. Şu anda karşımızda onlar vardı ama onları umursamamak için Emma'ya bakıyordum.
"Ben buraya genelde iç karartıcı salon derim."
Dedikten sonra bana döndü. Gerçekten çok iç karartan bir yapısı vardı bu salonun.
"Abime sordum. Salonun şeklini işte görüntüsüne değiştirebilmek için. O da bana,"
Deyip yüzünde ki gülümsemesini sildikten sona arkasında ki duvara yaslanıp kollarını göğüsünde birleştirdi ve bir ayağını duvara yaslayacak şekilde kattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz İnsanlık || Yandere Mikey X Reader
Fanfiction"Tekrar mı kaçacaksın?" "Evet, sonuna kadar." "O halde sonuna kadar seni arayacağım." . . . . - Anime(Manga)'den tamamen bağımsızdır! - Bu kitapta karakterler 19 - 27 yaşları arasındadır! - Bu kitapta (+18, cinsellik) yoktur! - Küfür, aile sorunla...