3. Bölüm

4K 258 520
                                    

Evet ben geldim Hehehehehe

Diğer kitabın bölümünü atıp koşarak geldim buraya. hehehehehehe

😎 havalı olmak

Neyse oy ve yorum yanın lütfen.

Neyse oy ve yorum yanın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bölüm 3 : Mahkûm"

"Aşkı bir şeyle tanımlasaydım, gözlerinden bahsetmekten bile korkardım, sevgilim..."

~ Misaki ~

Pencereden dışarı bakıyordum. Buradan nasıl çıkacağım? Riko iyi mi? Hisana ve diğerleri beni merek etmişler midir? Bütün bunlar beynimde defalarca kez tekrarlanıp duruyordu. Ta ki kapı yavaşça açılana kadar. Yağmurlu gök yüzünden kafamı kapıya çevirdim. Ama beklediğimin aksine Manjiro veya başka bir adam değil de bir kızdı. Sarı açık saçları Manjiro'nun aksine uzundu. Gözleri ise bal renginde ve çok tatlı görünüyordu.

Ona olan şaşkın bakışlarını gizleyemedim. Sanırım bu Manjiro'nun kardeşi Emma idi. Onunda ilk başta şaşkın bakışları beni karşılarken daha sonra sıcak bir gülümseme sunmuştu bana.

"Merhaba Misaki."

Bana selam verirken kapıyı biraz daha açıp içeri tüm vücudunun girmesini sağlamıştı. Açık kahve rengi kalın kazağı ve kot pantolonu ile iyi bir görünümdeydi. Ben ise daha fazla beklemeden selamına yanıt verdim.

"Merhaba."

İçeri girdiğinde ardından kapıyı biraz aralık bırakıp bana doğru gelmeye başladı. Yatağın ucuna otururken gülümsemesi asla yüzünden silinmemişti. Bana elini uzattı.

"Ben Emma, Mikey'nin kardeşiyim."

Tahmin ettiğim gibi bu kız Manjiro'nun kardeşiydi. Uzattığı elini tuttum.

"Memnun oldum Emma."

Elimi geri çektiğimde o da geri çekmişti.

"Nasıl burayı sevdin mi?"

Kaşlarım çatıldı. Bu kız benim abisi tarafından kaçırıldığımı bilmiyordu sanırım?

"Hayır Emma burayı hiç sevmedim."

Sıkıntılı bir nefes verip kafasını onaylarca bir kez salladı.

"Seni anlıyorum am-"

"Hayır beni anladığını düşünmüyorum. Burada olmayı istemiyorum ayrıca buraya zorla getirildim ben."

Bana dönerken bir bacağını tamamen bana dönmek için yatağa katıp sol elimden tutarak iki elinin arasına aldı.

"Bak Misaki seni gerçekten anlıyorum fakat abim seni seviyor."

Sessiz İnsanlık || Yandere Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin