21. Bölüm

2K 179 788
                                    

BEN GELDİMMMMMM

Levi kitabını yayımdan kaldırdım çünkü çok zor oluyor 4 kitap aynı anda olunca.

İnstagram da her şeyi bir kenara bırakıp neden daha önce açmadığım dediğim bir hesap açtım.

anime_bilgi_ing.tr

Animeler hakkında bilgi, düşünce, replik, spoiler gibi şeyler paylaşıyorum.

Manjiro'nun artık yandere hali bitmiştir bilginize.

Biliyorum çok fazla hesap açtım-

Oy sınırı 68'dir.

Yorum sınırı 430'dur.

"Bölüm 21 : Güzel Bir Başlangıç"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bölüm 21 : Güzel Bir Başlangıç"

"Bir hata yapmak bütün her şeyi beraberinde getirir."

~ Mateo ~

3 Hafta Sonra

Misaki'nin Anlatımı

"Emma, n'olur yeter artık!"

Mitsuya kendini sıkıntıyla koltuğa atarken Emma ise elinde bulunan ilaçlar ile mutfak kapısından çıkarak gelmişti.

"Ne demek 'yeter'? Doktor ilaçlarını iç diyor. İçmen lazım Mitsuya!"

Emma elinde ki ilaçları Mitsuya'ya uzattığında Mitsuya sıkıntıyla kafasını arkaya attığında oflayıp geri yerinde doğrularak Emma'nın elinde ki hapları alıp diğer elinde ki su dolu bardak ile birlikte hemen içmişti. Elinde ki bardağı geri Emma'ya uzattığın da göz devirerek konuştu.

"Al oldu mu?"

Emma memnunca kafasını sallayıp elinde ki bardağı arkasında kalan camdan masaya koyup kendini hemen yanıma attı.

"Oh sonunda."

Emma'nın bu haline gülerken kafamı tekrardan kaldırmış olduğum yastığıma yatırdım. Baji yerinde doğrularak Mitsuya'nın omuzuna dokundu.

"Boş ver Mitsuya. Hem gece bara gittiğimiz zaman iyi hissedersin."

Bar mı? Kafamı gömdüğüm yastıktan kaldırıp şaşkınlık dolu bakışlarımı Baji ve Mitsuya üzerinde gezdirdim. Emma da bu durumu bilmiyor olacak ki ikili arasında aynı benim gibi bir bakışma yaşadı.

"Bar mı?"

Aynı anda sorduğumuz soru üzerine Baji ve Mitsuya bize döndü. O sırada Manjiro ve Draken ellerinde ki şarap dolu kadehler ile salona giriş yapmıştı.

Sessiz İnsanlık || Yandere Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin