Final

1.7K 112 236
                                    

Bu kitabıma son kes selam yazıyorum.

Birkaç sorun olduğu için bu bölüm final olacak.

Çok karmaşık duygular içerisindeyim. Üzgünüm ama aynı zamanda mutluyum.

Bölüm sonu açıklama olacak orayı okursanız sevinirim.

Ayrıca kısa olacak bunun için üzgünüm.

Bu arada Misaki hani okuyacaktı diyenler mutlaka olacak onun için diyorum. Çocukları olsa bile Misaki gidip de okuyarak istediği mesleği olacak. Yani saçma yorumlar olmasın.

Hepinizi çok seviyorum :)

Hepinizi çok seviyorum :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Final : Son Mutluluk"

"3, 2 ve 1... Her şey bitti..."

~ Mateo ~

1 Ay Sonra

"Gerçekten canım istemiyor."

Artık midem kaldırmıyor bu kokuyu. Gerçekten de çok mide bulandırıcı kokuydu.

"Misa doğru düzgün bir şey yemiyorsun.. İyi değilsin hastaneye gitmemiz lazım."

Sandalyede arkama yaslanırken aklımda yaklaşık bir haftadır dönen duran şeyi tekrar düşünmeye başlamıştım. Hamile olabilirim. Aklımda sürekli dönen bu şey bir türlü rahat vermiyordu bana. Evet o olaydan bir ay geçmişti ve benim mide bulantılarım ve baş dönmelerim bir haftadır devam ediyordu. Tabii belki bu doğru değildi ancak bir düşünce olabilme ihtimali vardı içimde.

"Pekala."

Sıkıntı ile tekrardan yerimde doğrulduğum da bunun doğru olup olmadığını hastaneye giderek çözmem gerektiğini anlamıştım.

"Bir şeyler ye sonra hastaneye gidelim."

Kafamı onaylarca sallarken önüme konulmuş olan yumurta tabağını biraz iteledim.

"Ama yumurta hariç bir şey yiyeyim."

Manjiro uzaklaştırmış olduğum yumurta tabağını alarak kendi tarafına koyarken başka bir şeyler yemem için tabağıma katmıştı.

"Bir haftadır böylesin.. Bende suç seni bu zaman kadar doktora götürmeliydim."

Kendisini suçlaması beni nedense kötü hissettiriyordu.

"Yok bir şeyim benim sadece ide bulantısı. Doktor ilaç yazarsa geçer."

Hamile kalmış olma ihtimalimi Manjiro'ya söylemedim. Çünkü eğer hamile değilsem boş yere endişe etmesini yada heyecanlanmasını istemiyordum.

Sessiz İnsanlık || Yandere Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin