Ben geldimmmm!
Naber nasılsınız?
Bakın bu bölümde smut var. Eğer rahatsız olacak olan varsa *** koyacağım yerden devam edebilir.
Bu arada şimdiden söyleyeyim smut yazmam +18 yazacağım anlamına gelmiyor. Ayrıca gereksiz yorum yapanlarda eminim ki olacak onun için diyorum. EĞER OKUMAK İSTEMİYORSANIZ OKUMAYIN! Misaki hakkında kötü yorumlara tahammülüm yok bu arada. Yani "Misaki de bir öyle diyor bir böyle diyor." , "Mal amk" , "Salak" gibi şeyler yazacaksanız rica ediyorum şöyle bir siktirin. Kapı orada.
Ve bu demek değil ki her zaman smut yazacağım. Kapiş?
"Bölüm 27 : Benim ol"
"Sadece benim ol istiyorum.."
~ Manjiro ~
Dediği şeyi idrak etmem birkaç saniyemi almıştı. Nedense bu durumun sıcaklamama neden olduğunu fark etmiştim.
Manjiro ise kafasını boynuma yerleştirmiş her nefes alış-verişinde boynumda hissettiğim de kalp hızım artıyordu.
"Artık dayanamıyorum Misa."
Sesi çok tahrik edici çıkması dudaklarımı tekrardan dilim ile ıslatmama neden olmuştu. Neden böyleydi? Neden sesi bu kadar tahrik edici çıkıyordu?
"Benim ol istiyorum.. Kendimi tutmaya çalışıyorum ama sen,"
Her bir kelimesinde boyuma değen nefesi ve dudaklarını her araladığında boynuma değen dudakları gözlerimi kapatıp derince yutkunmama neden olurken kolları ile belimi daha sıkı sarmıştı.
"Sen kendimi kaybetmem için her şeyi yapıyorsun sevgilim."
Sesinde ki o tınıyı hayatım boyunca unutamazdım. Önceki seslerinden kat ve kat daha farklıydı. Dudaklarını tekrardan tenim ile buluşturduğunda titrek bir nefes vermiştim. İnsanın nefesini kesecek cinstendi tavrı. Elimde ki havluyu yavaşça bırakırken ellerim ensesini kavradığında aynı onun yaptığı gibi kafamı boyuna gömerek nefesini iyice içime çekmiştim.
"Sende öyle."
Dediğim şeyin ardından tekrardan öptüğü boynumdan biraz uzaklaşmış bir eli ile saçlarımı kavrarken kulağıma duyulması zor da olsa sözcükler dökülmüştü.
"Sadece bana ait ol.."
***
"O toplantıya geleceksin Sano!"
Mateo sert ve sinirli çıkan sesini gizlememiş onu umursamadan saçlarımı okşayan Manjiro'ya kızıyordu.
"Ben de sana bin defa o toplantıya girmeyeceğim dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz İnsanlık || Yandere Mikey X Reader
Fanfiction"Tekrar mı kaçacaksın?" "Evet, sonuna kadar." "O halde sonuna kadar seni arayacağım." . . . . - Anime(Manga)'den tamamen bağımsızdır! - Bu kitapta karakterler 19 - 27 yaşları arasındadır! - Bu kitapta (+18, cinsellik) yoktur! - Küfür, aile sorunla...