Hayley, duydukları karşısında ağzını araladı. Klaus'un kendisi de az önce ona söylediği şeye şaşırmıştı ama bunu geri alamazdı.
"Neden şaşırdın?"
"Sadece merak ediyorum... Seninle evli olduğumu hatırlamalı mıydım?"
Klaus az önce başına gelenlerin şokunu çoktan atlatmıştı.
"Hatırlatmama izin ver, adını bile hatırlamıyorsun aşkım, evliliğimizi nasıl hatırlayacaksın?"
Hayley nefesinin altından fısıldadı.
"Aşkım mı?!"
Klaus sırıttı.
"Huh, evet. Eskiden bunu söylememe bayılırdın."
"Ne zamandır evliyiz?"
"Daha yeni."
"Oh."
Klaus bir anda ne yaptığının farkına vardı ve gergin hissetmeye başladı.
"Neden gidip dinlenmiyorsun? Böylelikle burada neler olduğunu öğrenebilirim."
"Tamam."
Gitmek üzereyken durdu ve arkasını döndü.
"Gerçekten senin çocuğunu mu taşıyorum?"
Gidişine bakan Klaus, ağzından çıkabilecek en yumuşak ses tonuyla onu onayladı.
"Evet."
Hayley elini karnına koydu.
"Kaç aylık?"
Klaus, işin ciddiyetini daha yeni yeni anlamaya başlıyordu.
"Sanırım bir aylık."
"Neden doğrudan söylemektense tahmin yürüttün?"
"Geçenlerde hamile olduğunu öğrendim ve seks yapalı dört hafta oldu."
Yanağında sinsice dolaşan kırmızıyı görünce neşeyle ona baktı. Her nasılsa, Hayley'nin seks kelimesinden utanacağını asla hayal etmemişti.
"Seksi hatırladığım halde neden evlendiğim adamı hatırlamıyorum?"
"Bu aşağılayıcı!"
"Kendimi çok kaybolmuş hissetmeme rağmen benimle eğleniyorsun. Söyle bana, bu hamilelik nasıl gidiyor?"
Klaus gelişigüzel bir şekilde cevapladı.
"Bebekler ve hamileler hakkında hiçbir şey bilmiyorum."
Hayley şaşkınlıkla ona baktı.
"Nasıl bilemezsin? Hafıza kaybım nedeniyle bende bir şey bilmiyorum ama bu senin çocuğun, bilmen gerekmez mi?"
Sözleri yavaşça zihnine girdi. Aniden onun kim olduğunu bilmediği aklına geldi. Aynı zamanda 'bu durumda ondan ve bebekten kolayca kurtulabilir' diye düşünerek koca ağzına lanet etti.
"Hamile bayanlardan kaçınmaya ve kasıtlı olarak birini hamile bırakmaya çalıştım."
"Bebekleri sevmiyor musun?"
Sorusu Klaus'u şaşırttı.
"Dışarı çıkıp ne olduğunu öğrenmem lazım. Neden gidip dinlenmiyorsun? Akşama döneceğim."
Başıyla onayladığında evden ayrıldı. Hayley yukarı, önceden uyandığı odaya çıktı. Sade ama zarif odaya baktı ve kendini bilinçli hissederek yatağa uzandı. Hafızasını kaybetmeden önce de kendi evinde bu kadar gergin olup olmadığını merak ederek tavandaki gösterişli avizeye baktı. 'Kendi evi' kelimesi garip geldi ama bir ses ona 'Klaus Mikaelson ile evliysen bu evin sahibisin' dedi.
Klaus'a neden çabucak inandığını düşünerek dalgın dalgın orada yattı ama aynı ses ona 'Neden böyle bir şey hakkında yalan söylesin?' dedi. İsimleri unutmamak için tekrarladı.
"Hayley Marshall ve Klaus Mikaelson."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnesia [Fanfiction]
FanfictionHayley Marshall, bütün hafızasını kaybetti. Bebeğini taşıdığı Klaus Mikaelson ise önce ne yapacağını bilemez, ancak daha sonra bebeğine hamile kalmadan önce Hayley'nin ona yaptıkları şeyler yüzünden intikamını almaya karar verir. Ondan intikamını na...