Nedenini bilmeden gözleri açıldı ve dışarısının karanlık olduğunu anladı. Ayağa kalktığındaysa evde tek olduğunu fark etmesi fazla zamanını almadı. Zihnini taradı ve stüdyoda Klaus ile yaptığı konuşmayı hatırladı.
Acıkmış hissederek kendisini merdivenlerin aşağısına doğru sürükledi. Mutfağı tek seferde bulmayı başararak zaferini ilan etti. Mutfağın içine girdiğinde birisinin sesini duyarak irkildi.
"Ne arıyorsun, Küçük Kurt?"
"Küçük Kurt?"
Bunu söyleyerek Klaus'a hiçbir şey hatırlamadığını hatırlattı.
"Ne arıyorsun?"
"Yiyecek bir şeyler. Az önce mi döndün?"
"Evet."
Kıza baktı ve isteksizce konuşmasını sürdürdü.
"Bir şey hatırladın mı?"
Ekmekleri çıkartıp, kızartma makinesinin içine koyarken sordu.
Hayley hiçbir şey hatırlayamadığı için kendini aptal gibi hissederek orada durdu.
"Hayır, hatırlamadım."
Klaus dondurucuyu açtı ve içine baktı.
"Biraz alışveriş yapmalıyız."
Buzdolabından reçel şişesini çıkartırken söyledi.
"Şu an elimde sadece bu şey var. Umarım yeterli olur."
Tost parçalarının olduğu tabağı önüne itekledi.
"Sanırım sorun olmaz ama bana kendimden, nasıl olduğumuzdan ve benim hakkımda bildiğin her şeyden bahsedersen."
"Sabah bahsederim. Yemeğini ye ki uyumaya gidebileyim, uzun bir gün geçirdim."
Klaus, Hayley düşüncelerinde kaybolmuş şekilde tostlara reçel sürerken sessizce mutfak tezgahına yaslandı. Bitirdikten sonra tabağını aldı, yıkadı, rafa koydu ve yukarı çıkmaya başladı. Hayley'de onun peşine takıldı.
Odasına doğru gidiyordu ki şaşkınlıkla sordu.
"Nereye gidiyorsun?"
"Odama."
"Senin odana mı bizim odamıza mı? Evliyiz, aynı odayı paylaşmamız gerekmez mi?"
Klaus 'hayır' demek üzereyken 'neden olmasın?' diye düşündü.
"Ah, evet, dün gece sinirlendin ve o odaya gittin ama şimdi geri dönmen gerekiyor gibi görünüyor."
"Tamam."
"Sonunda bu hafıza kaybından iyi bir şey çıktı. Bana neden kızdığını unuttun!"
Çaresizce gülümsedi.
"Nasıl oluyor da gömleği iliklemek ya da fırçalamak gibi basit şeyleri hatırlıyorum da adımı veya evliliğimiz gibi önemli bir şeyi hatırlamıyorum?"
"Nasıl olduğunu bilmiyorum ama öğreneceğim."
Odasının kapısını açtı ve Hayley'e içeri girmesi için işaret verdi. Onun odasına şaşkınlıkla baktığını görünce, bu karmaşada ondan faydalandığı için yüreğine hafif bir suçluluk geldi fakat çabucak geçti. Kıyafetlerini değiştirmek için banyoya
gittiğinde 'Nasıl oldu da bana bu kadar çabuk inandı?' diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnesia [Fanfiction]
FanfictionHayley Marshall, bütün hafızasını kaybetti. Bebeğini taşıdığı Klaus Mikaelson ise önce ne yapacağını bilemez, ancak daha sonra bebeğine hamile kalmadan önce Hayley'nin ona yaptıkları şeyler yüzünden intikamını almaya karar verir. Ondan intikamını na...