Banyodan çıktığında, o düşüncelere dalmış bir şekilde kanepede oturuyordu. Yatak örtüsünü yatağından kaldırırken Hayley'e oldukça kaba davrandı.
"Orada otururken ne düşünüyorsun? Git ve üzerini değiştir."
Hayley onun kabalığına merakla baktı.
"Kıyafetlerim nerede?"
Klaus içinden küfretti ve ona kendinden emin bir şekilde yalan söyledi.
"Dün gece o kadar sinirliydin ki bu odadaki her şeyi aldın. Sana bunun iki hafta içinde ikinci kez olduğunu söylemeliyim ve bu yüzden bunu yapmayı kesmeyelim. Bir dahaki sefere tartıştığımızda, dışarıda kalmaktan çekinmeyin."
Hayley ona öfkeyle baktı, aynı zamanda hiçbir şey hatırlamadığını ve sözde kocasının her şey hakkında çok acımasız olduğunu düşünerek hayal kırıklığına uğradı. En sonunda içini çekti ve odadan çıkmaya başladı.
"Nereye gidiyorsun?"
"Kıyafetlerimi almaya."
Yürüyen dolabın önünde durmuş, kendisine ait olduğu düşünülen kıyafetleri incelerken, Klaus yatakta uzanmış, neye bulaştığını düşünüyordu. İşlerin bu kadar ileri gideceğini tahmin etmemişti. Onunla evli olmayı düşünmek, kendine daha çok kızmasını sağladı. Bu fikir çok iticiydi- hemen ardından tutku dolu gecelerinden gelen çıplak vücudunun bir görüntüsü aklına geldi ve dudaklarında bir gülümseme belirdi.
Sonra aklı, Hayley ve kendisinin dünyaya evli olduğunu nasıl kanıtlayacağını düşünmeye gitti.
Bir ses ona 'geri çekil' dedi ama diğeri 'hayır, şimdi yapamazsın. Geri çekilirsen sana asla güvenmeyecek ve kaçmaya çalışacak. Onu evli olduğunuz yalanına inandırarak evde tutmayı başarabilirsin.' dedi.
Hayley'e psikolojik işkence uygulayabileceği düşüncesiyle eğlendi.
"Ne yapıyorsun?"
Sesini duyduğunda tüm düşüncelerinden sıyrılarak pembe pijamasına baktı.
"Kafamı temizliyorum."
"Eşyalarımı nereye koyayım?"
Klaus, kanepeye koyduğu kıyafetlere baktı ve dolabını işaret etti.
Küçük oda boyutundaki dolaba baktı. Kıyafetlerini oraya astı ve kaybolmuş gibi öylece durdu.
"Benden korkmamalısın."
"Neden olmasın?"
Klaus eğlenerek ona baktı.
"Merak etme, bebek doğana kadar seks yapmayız."
Hayley öfkeyle soludu.
"Ne?! Neden olmasın?"
Adam gülümsemeye başlayınca kıpkırmızı oldu.
"Peki, bu ilginç. İstiyor musun?"
"Hayır!"
Klaus onun tepkisine güldü, şimdi yanaklarının yandığını hissedebiliyordu. Kısık gözlerle boğazını temizledi.
"Evliyiz demek istedim, neden olmasın?"
"Bana söyledin."
Hayley kafası karışmış gibi görünüyordu.
"Neden böyle bir şey söyleyeyim ki?"
Klaus dikkatsizce şimdi ki sohbetin tadını çıkarıyordu.
"Bilmiyorum."
"Ben dedim ve sen kabul mu ettin?!"
Klaus, omzuna gevşekçe düşen dalgalı kahverengi saçlarına bakarken bir an için sessiz kaldı.
"Eh, evliliğimize koyduğun şart buydu ve evlenmemiz gerekiyordu, bu yüzden fedekarlık yapmak zorunda kaldım."
"Neden evlenmemiz gerekiyordu? Birbirimizi sevmiyor muyuz?"
Bu soruya şaşırmış bir şekilde ona baktı.
"Evet, sevmiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnesia [Fanfiction]
FanfictionHayley Marshall, bütün hafızasını kaybetti. Bebeğini taşıdığı Klaus Mikaelson ise önce ne yapacağını bilemez, ancak daha sonra bebeğine hamile kalmadan önce Hayley'nin ona yaptıkları şeyler yüzünden intikamını almaya karar verir. Ondan intikamını na...