never ending questions

195 21 5
                                    

"Olanlara inanamıyorum."

Sonra yalvarırcasına ekledi.

"Şaka yapıyorsun, değil mi?"

Klaus ayağa kalktı ve ona doğru yürüdü.

"Yapmıyorum Hayley ve tüm bunları ne kadar çabuk kabullenirsen, bundan sonra olacaklarla ilgilenmen senin için o kadar iyi olur."

"Ne?"

"Bir savaş. New Orleans'ı Marcel'den geri almak istiyorum. Şimdi çıkıyorum. Marcel ile konuşmam lazım."

"Eğer ben kurt adamsam, bu dolunayda kurda dönüştüğüm anlamına mı geliyor?"

"Hamileyken değişip değişmeyeceğinden emin değilim ama bebek doğduğunda değişeceksin."

Ağzından 'hamile' ve 'bebek' kelimelerini duymak Hayley'e çocuğunu taşıdığını hatırlattı. Nefesini tuttu ve elini karnına koyarken sordu.

"Ya bu çocuk? Onun türü ne olacak?"

Klaus bir an orada durdu.

"Henüz bilmiyorum. Muhtemelen üç türün karışımı olacak."

Hayley şaşkınlıkla ona baktı.

"Üç mü?"

Klaus gelişigüzel şekilde yanıtladı.

"Annem bir cadıydı. Bizi vampir yapmak için büyü yaptı."

Hayley başını tuttu.

"Başım ağrıyor. Büyü yaptı da ne demek?"

Klaus elini onun şakağına koydu. Annesinin büyüyü yapmasına, babasının onları öldürmesine dair hatıralar zihninden akmaya başladı ve sonra Hayley'nin aklına geldi.

Elini çektiğinde gözlerinde yaşlar vardı.

"Bu çok üzücü. Bir anne neden çocuklarına bunu yapar?"

Klaus cevap vermedi ve arkasını dönerek gitti.

Hayley dalgın dalgın başını salladı. O gittikten sonra yatakta ağır bir kalple oturdu ve elini karnına koydu.

"Seni koruyacağım. Senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum ama seni koruyacağım."

Merdivenlere ulaşan Klaus bu sözleri duyunca durdu ve kaşlarını çatarak aşağı indi.

Gece geç saatlerde döndüğünde öfkeden köpürüyordu. Marcel ulaşılmazdı ve herhangi bir bilgi vermedi. Elijah'ı Marcel'e vermenin ona puan kazandırdığından şüphe etmeye başlamıştı. Eve girdi, birer birer merdivenleri tırmandı ve odaya girerken onun yatakta yattığını görünce durdu.

Öfkeyle neden sürekli onu unuttuğunu merak etti.

Üzerini değiştirdikten sonra yatağına girdi. Dalgın bir şekilde onun huzurlu yüzüne baktı ve uyandığında bu huzurun ne kadar süreceğini merak etti.

Amnesia [Fanfiction]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin