Güldü ve kalkıp hızla üstünü değiştirip aşağıya indi. Mutfağa girdiğinde onu çoktan kahvaltısını ederken buldu.
"Sen nasıl bir eşsin? Kahvaltıyı yapmamı bekliyor olmalıydın."
Hayley önce ona şaşkın şaşkın baktı ve sonra yüzünde ki gülümsemeyi fark etti.
"Tüm hafızamı kaybetmeden önce nasıl bir eş olduğumu bilmiyorum ama artık o tür bir eş olmayacağım."
Klaus ona kısılmış gözlerle baktı ve sonra bağırdı.
"Senden istediğim her şeyi yapmak zorundasın!"
Hayley yutkundu.
"Ama bebek doğana kadar yapmayacağımızı söyledin..."
Klaus sırıttı.
"Evlilik sadece seksten ibaret değil Hayley Marshall ve yakında bunu anlayacaksın."
Sonra ondan uzaklaştı ve buzdolabından biraz meyve suyu çıkarıp kendisi için döktü.
"Bana ne yaptıracaksın?"
Hayley ona çekinerek sordu.
Klaus cevap veremeden kapının zili çaldı. Şaşkınlıkla kapıya baktı ve elinde tuttuğu bardağıyla kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açtı ve şok içinde Sophie'ye baktı.
"Burada yaşadığımı nereden biliyorsun?"
Sophie araya girdi.
"Hadi ama, ben bir cadıyım. Elijah nerede? Hayley nerede?"
Klaus, Elijah'ı sorduğunda kızardı.
"Elijah Mystic Falls'a gitti. Katılması gereken bitmemiş bir işi vardı."
"Ne?!"
Hayley bir kadın sesi duyduğunda sandviçini yiyordu. Sandviçi bırakıp, giderek artan seslere doğru yürüdü ve kapıya vardığında, "Bana bir kez daha şantaj yapıyorsun Sophie Deveraux, sana itibarımın yanlış olmadığını göstereceğim!" dediğini duydu.
"Bebeğinin annesine zarar vermemi istemiyorsan, yapmanı istediğim şeyi yapacaksın."
Klaus onu boğazından yakaladı ama Hayley'nin çığlığını duyunca arkasını döndü. Eli kanıyordu. Belli ki Sophie, cebinden çıkardığı bıçakla kendi elini kesmişti.
"Bunu nasıl yaptın?"
"Beni bırakırsan sana olayı detaylarıyla anlatırım."
Klaus şok içinde eline bakan Hayley'e odaklandı ve Sophie'yi serbest bıraktı.
"Kız kardeşim beni Hayley'e bağladı ve bunu Elijah'a anlattım. Bundan sana bahsetmemesine şaşırdım. Bana bir şey olursa onun da başına bir şey gelecek."
Hayley, bilinçsizce Klaus'tan teselli edici sözler duymayı bekliyordu.
"Marcel üzerinde çalışıyorum. Kendine bir daha zarar vermemeye dikkat edeceksin."
Sophie Hayley'e baktı.
"Nasılsın Hayley?"
"Sen kimsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnesia [Fanfiction]
FanfictionHayley Marshall, bütün hafızasını kaybetti. Bebeğini taşıdığı Klaus Mikaelson ise önce ne yapacağını bilemez, ancak daha sonra bebeğine hamile kalmadan önce Hayley'nin ona yaptıkları şeyler yüzünden intikamını almaya karar verir. Ondan intikamını na...