hybrid

205 23 6
                                    

Klaus ona iyi prova edilmiş hikayeyi hafif bir tonda anlattı.

"Pekala, Mystic Falls'ta tanıştık. Sen benim çekiciliğime karşı koyamadın ve ben seninkine dayanamadım, bu yüzden bir şey başka bir şeye yol açtı ve sonunda ayrıldık. Ondan sonra sen New Orleans'a geldin ve cadıların bana karşı bir şeyler planladıklarına dair bir mektup gönderdin, ben de buraya geldim. Çocuğumu senin taşıdığını öğrendim ve ikinizi korumak amacıyla seninle evlendim."

Aptalca ifadelerine bakmak için durdu.

"Şimdiye kadar herhangi bir sorun var mı?"

Kadın ona ağzı açık şekilde baktığında, kahkahasını kontrol etti.

"Uzun lafın kısası, seni ve bebeği korumanın en iyi yolunun evlenmek olduğunu düşündüm. O cadılar senin Mikaelson olduğunu öğrendikten sonra peşini bırakacaktı fakat sen, rahatlıkla hafızanı kaybettin."

Hayley'nin onun ağzından 'rahatlıkla' kelimesini duyması, hikayeye başladığından beri içinde bulunan transtan çıkararak öfkelenmesini sağladı.

"Pislik olduğunu biliyorsun."

Klaus gülümsedi.

"Evet biliyorum. O halde herhangi bir sorun var mı?"

Hayley ona şüpheyle baktı.

"Deli misin? Az önce bana söylediklerinin doğru olduğuna inanmamı mı istiyorsun? Cadılar, vampirler..."

Klaus gülümsedi.

"Ah, evet! Sana söylemeyi unuttum, sen bir kurt adamsın."

Hayley dünyada aklını kaçıracak hiçbir şeyin olmadığını düşündüyse, yanılıyordu. Aklını yitirdiğini hissetti.

"Bilmen gereken bir şey daha var..."

Ona baktıktan sonra bileğini ağzına götürüp ısırarak Hayley'i şoke etti.

"Ben de vampirim."

Hayley bileğinden sızan kanı görünce çığlık attı ve sonrasında bilincini kaybetti.

"Lanet olsun."

Yere düşmeden önce onu tuttu. Hayley'i odasına taşıdı, yatırdı, banyoya gitti ve ıslak bir bezle geri gelerek onu alnına koydu.

Hayley gözlerini açtı ve bileğini ısırdığı an aklına geldiğinde hemen toparlandı. Etrafına bakındı ve Klaus'u kanepede oturmuş kitap okurken buldu. Hemen bileğini işaret etti.

"İyileşmiş!"

Gözlerini kitabından ayırmadan konuşmaya başladı.

"Sana söylemiştim. Ben bir vampirim. Aslında yarı vampir, yarı kurt adamım. O kurt adam tarafım sayesinde seni hamile bıraktım."

Onun banyoya koştuğunu görebilmek için tam zamanında başını kaldırdı ve sonrasında kustuğunu duydu.

Klaus içini çekti ama oturduğu yerden kalkmadı. Birkaç dakika sonra dışarı çıktı ve kapının yanında durdu.

"Yani bana yarı vampir, yarı da kurt adam olduğunu mu söylüyorsun?-"

"Melez."

Amnesia [Fanfiction]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin