"Bu şimdi mi battı?"
Hayley'i hayal kırıklığına uğrattı.
"Görgüsüz olduğunu biliyorsun."
Klaus güldü.
"Evet, defalarca kez söyledin ama benim hakkımda ne düşündüğün umrumda değil. Biz aşk evliliği yapmadık."
"Tamam. Bana benden bahset."
"Senden?"
"Ben kimim? Bana bir sürünün üyesi olduğumu söyledin."
"Hilal sürüsü. Bayou'da yaşıyorlar."
Ardından gözlerini kısıp ona baktı.
"Canım, oraya adım atmayı düşünüyorsan bile yapma. Oraya gidemezsin."
"Neden olmasın? Söylediklerin doğruysa, onlar benim ailem demektir."
"Şu anda sahip olduğun tek ailen benim. Benden başka kimsen yok!"
Klaus aniden ona bağırdı ve yüzünü onun yüzüne yaklaştırdı.
Hayley ona baktı. Kendini kapana kısılmış hissetti. Kim olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Onun hakkında bilgisi olan tek kişi mantıksızdı, zalimdi ve ona güvenmek istemiyordu ama ne yapabilirdi ki? Görünüşe göre onunla evlenmişti ve ne için? Kendi kendine sordu ve sonra içinde büyüyen çocuğunu düşündü. O anda şüphelerini bitirmeye karar verdi ama kendisine 'ona asla tamamen güvenme' dedi.
"Benim hakkımda başka ne biliyorsun?"
"Bir bakalım. Sen bir kurt adamsın. New Orleans'ta yaşayan Hilal sürüsünün bir parçasısın ve..."
Baştan aşağı ona baktı.
"Harika bir vücudun var. Birlikte mükemmel bir gece geçirdik."
Hayley ona vurmak istedi.
"Sadece bu mu?!"
Klaus kollarını göğsünde kavuşturdu.
"Tamam, sana vücudun hakkında daha detaylı bilgi verebilirim ama sanırım bununla ilgilenmezsin."
Hayley öfkeden patlayacakmış gibi hissetti. Arkasını döndü ve banyoya gitti.
Klaus güldü ve 'uzun zamandır bu kadar eğlenmediğini' düşünerek tekrar yatağa yattı. Sonra bütün bunları eğlence için yapmadığını kendine hatırlattı. Amacı ona zihinsel ve duygusal işkence uygulamaktı.
Marcel'i alt etme planındaki bir sonraki adımı düşünüyordu ki: Hayley üzerini değiştirerek banyodan çıktı ve onunla konuşmadan kapıya yöneldi.
"Nereye gidiyorsun?"
Hayley ona bakmadı.
"Kahvaltıyı hazırlamak için aşağıya. Kurt adamlar mı, vampirler mi normal yemek yer? Yoksa sadece insanlar mı?"
Klaus onun alaycı tavrına güldü.
"Ne yemek istersek onu yeriz ama en sevdiğimiz yemek insan vücudundan çıkan kan..."
Hayley kapıyı yüzüne çarptığı için cümlesini bitiremedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amnesia [Fanfiction]
FanfictionHayley Marshall, bütün hafızasını kaybetti. Bebeğini taşıdığı Klaus Mikaelson ise önce ne yapacağını bilemez, ancak daha sonra bebeğine hamile kalmadan önce Hayley'nin ona yaptıkları şeyler yüzünden intikamını almaya karar verir. Ondan intikamını na...