1.kapitola

4.2K 184 3
                                    

Ahojte. Volám sa Rosie a mám 16 rokov. Bývam spolu S mamou, otcom a mojím malým bratom Tomom. Chodím na gymnázium, pretože ešte presne neviem čo chcem robiť keď doštudujem. Práve sme sa sem presťahovali. Dnes je môj prvý deň V novej škole. Keďže je november, bude to trocha horšie ako keby som prišla na začiatku roka. Ale verím si. Nie som síce nejak odvážna, ale pokúsim sa zapadnúť do partie a nájsť si nejaké kamarátky.
***********
Práve som vyšla Z domu a pomaly kráčam ulicou. Vonku nie je práve najlepšie počasie ako som už spomenula je november. Už som bola skoro pred školou, keď zrazu do niekto narazil. Otočila som sa a pred sebou uvidela chlapca, ktorý asi veľmi nevnímal, pretože V ušiach mal slúchadlá. Keď som sa na neho pozrela trocha ostrejším pohľadom, slúchadlá si dal von A pozrel na mňa nevinným pohľadom.
"Prepáč nechcel som. Len som sa trochu zapocuval do hudby a prestal som vnímať."
Jeho hlas znel tak pekne, že sa na neho ani nedalo hnevať.
"Nevadí" odpovedala som.
"Ja som Drew a ty?" usmial sa.
" Volám sa Rosie a dnes som tu prvý deň".
Bol veľmi pekný. Mal modré oči a blond vlasy..
" Aha. Tak dobre Rosie. Môžem ti ukázať našu školu ak chceš."
"Kľudne" odpovedala som tak ticho že ani neviem či má vôbec počul. Kráčala som pomaly za ním keď V tom má chytil za ruku a začali sme kráčať rýchlejšie. Všetko mi poukazoval, ale ja som veľmi nevnímala, pretože má rozptylovala jeho ruka V mojej.
"Akú máš prvú hodinu?" spýtal sa ma.
" Matematiku"
" Ja biológiu. Nevadí odprevadim ťa. " Bolo mi to trocha trápne, pretože na chodbe sa na mňa každý pozeral trocha nepriateľsky. Ale až O pár sekúnd neskôr som sa dozvedela prečo. Keď sme už skoro boli pri mojej triede nejaké dievča začalo kričať jeho meno. Obaja sme sa obzreli a Za nami bolo nahnevané dievča.
"Myslíš si že keď prvú hodinu nemám S tebou že ťa neuvidím na chodbe ako sa prechádzas s cudzím dievčaťom za rúčku?" povedala veľmi nahnevane a išiel Z nej rešpekt. Tvárila sa pri tom veľmi presvedčivo. Pristúpila k nemu a objala ho. Ja som nenápadne odkracala už sama do triedy.

Takže toto je prvá kapitola. Dúfam že sa vám bude páčiť.

Nesprávne zamilovaná ❤Where stories live. Discover now