13

1.3K 137 3
                                    

"Peringova 2" povedal učiteľ na španielčine. Neznášam keď učitelia na hodine hovoria známky, pretože každý sa na vás pozrie vyrazom bože ako sa dá z niečoho takého dostať horšia známka ako 1 alebo vyrazom keby som mal aj ja dva. Je mi to trápne ale čo už. Každy si tým musí prejsť.
"Takze kto na tejto hodine chýba?" spytal sa pán profesor.
Niektorí začali diktovať keď V tom niekto povedal Georgovo meno. Viem že by som sa do toho nemala starať alr George už dosť dlho nechodí do školy.
Na obede som sedela s Drewom s ktorym chodim mimochodom už O chvíľu mesiac a rozprávali sme sa ako stále. Smiali sme sa na každom slove toho druhého a ja som vedela ze ma má naozaj rád.
"Rosie vieš chcel by som ťa niekam pozvať. V meste otvorili novú reštauráciu tak som myslel ze by sme tam mohli zájsť. Čo ty na to?"
Takúto ponuku som ešte nedostala ale počula som že ťa reštaurácia je veľmi drahá.
"Dobre. Rada pôjdem. Ale nie je tá reštaurácia drahá? Vieš keby áno bolo by mi blbé keby si to celé platil ty."
" Ja trocha drahšia ale nevadí. Čo by som pre teba neurobil." povedal a usmial sa.
***********
"Rezerváciu máme pri stole číslo 9" povedal Drew ked už sme boli V tej reštaurácii.
"Nech sa páči." povedal čašník a podal nám menu.
Keď sme si neskôr objednali ja iba niečo lacné aby ti nevyzeralo blbo začali sme sa zhovárat.
"Rosie počula si už O tom plese čo bude na našej škole?"
"Nie aký ples?" opýtala som sa nechápavo.
"No vieš každý február na Valentína sa na našej škole usporiada ples. Chcel by som ťa nám pozvať."
Bolo to od neho strašne milé.
"Pôjdeš?"
Ja som iba prikývla a objala sme sa.

Keď nám čašníci konečne doniesli jedlo nečudujem sa že im to tak dlho trvalo pretože reštaurácia bola dosť veľká a bolo málo prázdnych stolov bolo úžasné. Na pitie som si objednala iba čistú minerálnu vodu. Keď som jedla tento večer sa zdal krásny až do jedného momentu.
Do reštaurácie vstúpil George čo by na tom nebolo nič zlé pretože mne už na ňom nezáleží. Keď za ním však šla Ginna a sadli si spoločne k stolu a k tomu všetkému som videla ako sa spolu objimaju zrazu som sa na to nemohla pozerať.
"Rosie stalo sa niečo?" spytal sa ma Drew pretože videl ako sa mi slzy tlačia do očí.
" Ale nic len O chvíľu už mám byť doma tak by sme už mohli ísť."
"Iste." povedal a odisli sme. Neviem či si ma George všimol alebo nie ale bolo mi to jedno. Aspoň som si to namyslala.
Keď som prišla domov bola som už strašne unavená z celého dňa že som sa iba osprchovala a šla si hneď ľahnúť. V tom mi prišla SMS-ka.

DNES SOM SA NAOZAJ BAVIL. DAKUJEM ZA KAŽDÚ CHVÍĽU STRAVENU S TEBOU. DREW

Bolo to od neho naozaj milé a som rada že mi stále dokazuje že ma má naozaj rád oproti Georgovi.

Prepacte že nová kapitola vyšla až teraz ale v skole je na mňa toho veľa takže nemám práve najviac času na písanie. Každopádne ďakujem za kazdy read a dúfam že sa vám nová kapitola zapáči. ❤

Nesprávne zamilovaná ❤Onde histórias criam vida. Descubra agora