Konečne prázdniny. Dnes sú Vianoce. Milujem tieto sviatky pretože máme na seba ako rodina čas. Už sa sa schylovalo k vianočnej večeri keď V tom mi zazvonil mobil. Bol to Drew.
"Ahoj Rosie. Prosím vyšla by si pred vás dom? Chcel by som ti dať darček na Vianoce."
"Áno počkaj chvíľu."
Rychlo som si obliekla saty a šla som. Pred domom stal Drew s malou skatulkou v ruke.
"Ahoj Drew."
"Ahoj. Vieš viem že ešte nie sme spolu dlho ale kúpil som ti darček."
Bolo mi to čudne Pretože ja som mu žiaden darček na Vianoce nekúpila. V tom otvoril krabičku a tam bol jeden krásny náramok. Bol ako strieborný proste krásny.
"Ja hmm. Vieš Drew ďakujem ale nemôžem to prijať. Vieš ja som ti nič nekúpila a toto vyzerá drahé."
"Rosie nerob si starosti. Ja som ti to dal pretože ťa lubim a nezáleží na cene." povedal a pobozkal ma. Nebol to bozk ako od Georga. Pri tomto som nic necítila.
"Tak dobre ale prepáč už musím ísť čakajú ma."
Zobrala som od neho tu krabičku a šla dnu. Odniesla som ju hore do svojej izby a šla dole večerať.
***********
Po večeri a po darcekoch som šla hore do svojej izby pozrieť sa na tweeter. V tom som videla že George niečo pridal. Otvorila som ten príspevok a to čo tam bolo mi skoro vybilo dych. George tam hovoril o nejakom dievčati:
Viem že asi necitis to isté čo ja ale aspoň má vypočuj. Ja som to nebol nikdy by som ti nechcel ublížiť. Ako jediné dievča si ma dokázalo zmeniť a urobiť lepším človekom. Ja ťa milujem a nikdy by som ti zámerne neublížil. Ja ťa milujem tak ma prosím pochop.
Potom do rúk na videu chytil gitaru a začal hrať a spievať. Bolo to nádherné a každé to slovo bolo povedané s väčšou láskou ako to predtým. Spieval krásne. Po skončení videá iba povedal: Veď ty vieš komu to je spievane.
Potom mi to došlo. To cele venoval mne. Bol to ten najkrajsi vianočný darček má svete.
Neskôr asi O hodinu mi zavolala May.
"ahoj Rosie. Videla si video na Georgovom Tweeteri?"
"Ja ano prečo?"
"Rosie som tu aj ja Ali. Vieš mi s May si myslíme že to je spievane tebe. Presne tu vetu čo povedal vo videu je aj V tom liste čo ti dal. Rosie čo sa medzi vami stalo?" spýtali sa tak som im to všetko povedala. O tom ako mi napísal o parku a puse a o kine o WC proste O všetkom.
"Rosie tak to je ptm jasné. Má tá naozaj rád. Ale čo ty?"
"Ja chodím s Drewom a nechcem sa o tom viac baviť" povedala som a zložila.
Večer keď som už šla spať tak som sa ešte raz pozrela na náramok od Drewa. Bol naozaj krásny. Ale dá sa láska vyjadriť cenou?Ďakujem za read aj vote ❤ a strašne ďakujem za 400 read ❤❤❤
CZYTASZ
Nesprávne zamilovaná ❤
RomansMy first story ❤ Volám sa Rosie. S rodicmi sme sa nasťahovali do tohto mesta a ja som tu začala chodiť do školy. Na začiatku sa zdalo všetko v poriadku až do tej chvíle kým som sa nezalubila. Presnejšie kým som sa nezalubila do dvoch chlapcov.