Škola
"Nie definitívne som sa rozhodla. Pôjdem za učiteľom a poviem mu že ten projekt nechcem robiť s Georgom.""Ale prečo? Robíte iba projekt." spýtala sa ma Ali.
"Proste nechcem." odpovedala som.
Predsa nepoviem že preto pretože som s nim skoro niečo mala a nemôžem sa sústrediť na nič iné iba na neho."Ahoj Drew." prišla som za ním cez prestávku.
"Ooo ahoj Rosie. Nepojdeme dnes niekam?"
"Áno môžme.""Dobre tak O pol štvrtej v parku." povedal a dal mi bozk na celo.
"Dobre."
Na fyzike
"Tak ako ste pokročili s projektmi?" spytal sa učiteľ.Všetci začali odpovedať že veľmi dobre a podobne až na mňa keďže George nebol v skole.
Po hodine som sa rozhodla že pôjdem za učiteľom a poviem mu o tom Že nechcem robiť projekt s Georgom.
"Pán profesor. Chcela by som sa s vami porozprávať o tom projekte čo mám robiť s Georgom."
"Tak dobre o čo ide?" spytal sa ma.
"Ja... Nemôžem ten projekt robiť s Georgom."
"A to už prečo?"
"Proste nemôžem."
"Rosie poviem ti to takto. Ten projekt musíte urobiť pretože na tom závisí polovica vašej koncorocnej známky. A keďže je už polovica mája musíte ho urobiť."
"Ale ja.."
"Nie Rosie povedal som."
"Dobre." odpovedala som iba sama pre seba.
Nemohla som tomu uverit.
Cez prestávku
"Takze teba projekt musíš aj tak urobiť s Georgom. ""Áno." povedala som smutne Ali.
"Ale ja ťa fakt nechápem Rosie. Každé dievča na škole by bolo rado (neviem to vysklonovat :D) keby mohlo ten projekt robiť s Georgom. Chápem že medzi vami to je také ako to povedať... iné ale musíš sa cez to preniesť. Nechodís náhodou s Drewom?"
"To ano chodim... Len ja neviem. Sama sa v sebe nevyznám. Ja mám rada Drewa ale aj Georga. Neviem čo to so mnou je."
"Rosie čím skôr sa rozhodnes tým lepšie." povedala mi May a odisli.
Doma
"Rosie povedala som. Dnes nikam nepôjdes.""Ale prečo?" pytala som sa mami.
"Rosie preto. Zajtra máš dôležitú pisomku a potrebuješ sa na nu naučiť."
" Ale ved ja sa na nu naučím len chcem ísť aspoň na chvíľu von."
"Nie a skončili sme."
Co je to dnes za deň???
Šla som hore do svojej izby ale rozhodla som sa že to tak nenechám.
"Tom?" prišla šok za mojim malým bratom.
"Ano?"
"Urobil by si pre mňa niečo?"
"Co také?"
"Zabavil by si zatiaľ mamku kým ja pôjdem na chvilu von?"
"A co z toho budem mať?" spytal sa.
"Neviem čo také by si chcel?"
"neviem len si to pamätaj keď raz niečo budem potrebovať ja."
"Dobre ďakujem. "
Pomaly som ho sledovala ako šiel dole za mamou a začal sa s nou rozprávať. Rýchlo som sa obuta a šla preč. Snažila som sa poponahlat keďže už som tam dávno mala byť. No keď som prišla konečne do parku neverila som vlastným očiam tomu čo som videla.
Ako vážne???? Viac ako 5000 read ❤ Veľmi vám ďakujem ❤ a páči sa vám nový obal?
ESTÁS LEYENDO
Nesprávne zamilovaná ❤
RomanceMy first story ❤ Volám sa Rosie. S rodicmi sme sa nasťahovali do tohto mesta a ja som tu začala chodiť do školy. Na začiatku sa zdalo všetko v poriadku až do tej chvíle kým som sa nezalubila. Presnejšie kým som sa nezalubila do dvoch chlapcov.