Škola
Zvonilo práve na prvú hodinu no ja som meškala na hodinu pretože som zaspala."A tak tu ste Rosie.... Posaďte sa pretože začíname s novým projektom."
Ps: ten učiteľ mi pripadá ako úchylák.
Šla som cez ulicku až úplne dozadu a sadla som si do lavice. Ako som si všimla v triede ešte nebol George s ktorym som mala fyziku.
"Ááá George. Tak aj ty meskas ako vidím. Posaď sa." povedal mu učiteľ keď konečne prišiel.
Teraz neviem či je ten učiteľ úchylák alebo gay.
"Takze dnes začneme nový projekt ako som už na začiatku hodiny povedal. Najskôr vás rozdelim do dvojíc. Takže..."
Zacal vymenovavat mena ale moja ešte nezaznelo.
"Rosie ty budeš s.... Georgom. Možno sa naučíte chodiť skôr do školy."
Nemohla som tomu uverit. Vážne nás dal spolu?
"Prepáčte ale ja nemôžem byť s Georgom." povedala som.
"A to už prečo?"
"Ja hmm. Viete bývame od seba ďaleko a neviem ako to budeme stíhať."
Vážne Rosie?! Nič iné ťa nenapadlo?"Nie ako som už povedal. Vy dvaja budete spolu."
Nemohla som ešte stále uverit tomu čo sa práve stalo. Vážne som s Georgom?!
"Tak čo prídeš ty ku mne alebo ja k tebe?" prišiel George za mnou.
"Ten projekt chcem mať čím skôr hotový. Prídeš radšej ty ku mne."
"Dobre." odpovedal a usmial sa na mňa.
Jeho úsmev je stále tak sladký a krásny."A ináč George. Ja som S Drewom takze sa o noc nepokusaj."
"Neboj." povedal, zmurkol na mňa a začal sa smiať.
Po hodine na chodbe s Ali a May
"Neuveríte akú som mala práve hodinu.""Fyziku?" povedala Ali ale ako vidím nechapala má.
"Ano ale neuveríte čo sa stalo. Ten sprostý učiteľ má dal pracovať na projekte s Georgom."
"Rosie, nehovor že si po tom potajme netuzila? "
"Ja... Nie." povedala som ale bolo počuť že klamem.
"Vážne? Ale nie. Nevadí veď robíte len projekt čo by sa stalo. Tak akurát ta môže pobozkat alebo ty sa doňho ešte viac zamilovať." povedala May.
"Ooo ďakujem. To ste ma vážne upokojili." povedala som a začali sme sa smiať.
"Ahoj láska. Tak co ako si sa mala?" prišiel ku mne Drew.
"Hmmm dobre."
"Robis dnes niečo?" spytal sa ma a ešte stále tam stali Ali a May chvála bohu.
"Ja.... Dnes robím na projekte z fyziky."
"Áno aj ja ale až zajtra. S kým si?"
"S.... Georgom."
"Tak dobre. Nabudúce si niekde vyjdeme." povedal a šiel preč.
"On je taký zlatý." povedala May.
"Ano to je." odpovedala som a šla na ďalšiu hodinu.
Doma
Je už štyri a ja ešte stále čakám na Georga kedy príde. Nevie kde bývam? Určite to vie. Ale nechápem prečo tu ešte nie je. Chcela by som aby prišiel tak do siedmej pretože o ôsmej prídu moji rodičia a nechcem aby ho videli pretože by sa hneď začali vypytovat. Konečne niekto zazvonil."Konečne si tu." povedala som keď som videla že je to George.
"Ano prepáč trocha meškám. Ale už som tu takže to môžme nechať tak." povedal a vošiel dnu.
Šli sme hore po schodoch až do mojej izby.
"Chceš niečo na pitie alebo na jedenie?" spytala som sa zdvorilo.
"Nie ďakujem. Len už poďme pracovať na tom projekte."
Nečakala som že je taký ako to povedať..... Že príde a hneď sa chce učiť.
"Takze za ten projekt by som potreboval dostať jednotku." povedal.
"To chce každý."
"To asi áno." povedal a obaja sme sa začali smiať.
Popritom projekte sme sa celý čas rozprávali O všelijakých veciach.
"Milujem ťa." povedal len tak medzi rečou.
"Co?" nechapavo som sa na neho pozrela.
"Ja... Prepáč nechcel som..." povedal ale dufala som že povie niečo iné. No v tom ma začal bozkávať. Sedeli sme na zemi a bozkávali sa. Bolo to krásne a v tom ma zobral na ruky a polozil na postel. Bozkávali sme sa a mne to pripadalo ako hodiny. V tom som mu začala vyzliekať tričko. Ani neviem prečo. Bol to silný nával emócií a on mi začal vyzliekať tričko tiež. Potom som si to uvedomila.
"Co čo to robím?" nechapavo som sa na neho pozrela.
"Ja prepáč nechal som sa uniesť."
"Nie to sa nemalo stať. Čo som to urobila? Nemôžem uveriť že som niečoho takého schopná. Veď sme spolu skoro... Prepáč to som nebola ja to by sa mi nikdy nestalo. "
"Nie neboj. Nie som taký ako si asi myslíš. Nikdy by som sa s tebou nevyspal bez tvojho súhlasu."
"Ale ja nemôžem uveriť. To sa nemôže nikto dozvedieť. Prosím sľub mi ze to nikomu nepovieš George. Prosím sľub mi to
""Dobre slubujem neboj. A je mi to ľúto že to medzi nami musí byť takto. Ja ťa milujem Rosie a aj ty ma tak prečo nemôžeme byť spolu?"
"Prosím George chod už."
"Dobre ale porozmýšľaj nad tou otázkou."
Ked Odchádzal dal mi ešte letmy bozk na líce. Vážne som nemohla uveriť tomu čo sa práve stalo.
Takže je tu nová kapitola. Dúfam že sa vám bude páčiť a mám na vás otázku. Asi ste si všimli se v závere príbehu sa niečo skoro medzi Georgom a Rosie stalo. Chcela by som sa vás spýtať či by som mala do príbehu vsunut aspoň raz nejakú pikantnejsiu scénku. Prosím napíšte do komentára. A ak áno s kým byť te chceli aby to bolo. Ale prosí
Vás neprecitajte si to iba ale prosím aj odpovedzte aby som vedela čo napísať do ďalšej kapitoly. Mám vás rada ❤
BINABASA MO ANG
Nesprávne zamilovaná ❤
RomanceMy first story ❤ Volám sa Rosie. S rodicmi sme sa nasťahovali do tohto mesta a ja som tu začala chodiť do školy. Na začiatku sa zdalo všetko v poriadku až do tej chvíle kým som sa nezalubila. Presnejšie kým som sa nezalubila do dvoch chlapcov.