Ked som prisla domov hned pri dverach ma pozdravila mama:
"Ahoj Rosie. Prisla k tebe jedna tvoja kamaratka tak som ju poslala hore do tvojej izby nech ta pocka." povedala.
Nechapala som pretoze Ali a May koncili tak ako ja. No nic. Vysla som hore schodami otvorila dvere do izby a na mojej posteli sedela GINNA.
"A.... ahoj."pozdravila som sa jej a dufala ze cim skor sa dozviem co tu robi.
"Ahoj Rosie. Prisla som ta navstivit. Dufam ze to nevadi." velmi sa snazila aby to znelo milo ale nevydarilo sa jej to.
"Tak a teraz vazne. Ginna co tu robis?"
"Prisla som sa s tebou porozpravat. Vies Rosie vela ludi ma pozna dost dobre na to aby vedeli co si mozu a co si nemozu ku mne dovolit. Ale ako som sa dozvedela nie vsetci to vedia."
Este stale som nechapala co tym chce povedat tak som sa tvarila ako keby hovorila inym jazykom.
"Takze prejdime k veci. Vies medzi mnou a Georgom nie je oficialny koniec. Neviem co vsetko ti povedal ale nie je to tak. Vies pochop ho. Naozaj si myslis ze by chodil s takou nulou ako si ty? Zamysli sa. Ocakava sa od neho ze ma na viac. A aj ma na viac. Naozaj si myslim ze by nechodil s dievcatom, ktore prave prislo do skoly a hned zo seba robi ako by pokradla vsetku mudrost sveta. Iba porozmyslaj a ked ti to dojde daj Georgovi pokoj."
Bolo to drsne ale musela som sa branit.
"Ja mam priatela. Vies chodim s Drewom takze sa nic neboj Georga nechcem." Viem ze som klamala samej sebe ale inak to neslo.
"Rosie neklam. Viem o tom inciddente na WC. A ked nechces aby to zaslo do horsieho a aby sa tvo Drew dozvedel o tebe a Georgovi tak daj Georgovi pokoj."povedala, zmurkla na mna a odisla.
Nemohla som tomu uverit. Ako to vie? Nemohla som dlhsie cakat tak som si zobrala vestu a sla domov k Georgovi. Musela som mu to objasnit a spytat sa ho ci to niekomu povedal. Ved vlastne urcite to bol on. Kto iny?
*************
Prave som stala pred jeho domom. Odhodlavala som sa zazvonit ked v tom vysiel z dveri. "Ahoj Rosie. Videl som ta z okna. Potrebujes nieco?" spytal sa
"Vies musim sa s tebou porozpravat o dost vaznej veci. Si doma sam?"'
"Ano pod dalej."
Vosla som a dom mali naozaj krasny.
"No takze co potrebujes?"
"Chcem sa ta spytat ako mozes byt taky blby? Nevidis ze kazdemu okolo seba ublizujes? Ako si to mohol povedat Ginne? Mas vobec srdce?"zacala som no on sa robil akoby nic.
"Prepac neviem o com hovoris."povedal a to ma este viac vytocilo.
"Nerob sa. Viem ze si to bol ty. Povedal si Ginne to co sa stalo ked si ma objimal a potom som ta pobozkala. Teraz nezahovaraj. Viem velmi dobre ze si to bol ty. Ale ako mozes byt taky? A preco ja hlupa som si vlastne myslela ze si iny?"
"Rosie ja..."
"Nie od teba uz nechcem pocut nic George. Odchadzam a prosim daj mi pokoj. Nebavi ma trapit sa kvoli tebe a urcite nechcem aby sa kvoli tebe trapil aj niekto iny." Povedala som a odisla. Normalne nemozem uverit ze som to povedala ja.
Dakujem za kazdy read a vote a dufam ze sa vam bude nova kapitola pacit. ❤
ESTÁS LEYENDO
Nesprávne zamilovaná ❤
RomanceMy first story ❤ Volám sa Rosie. S rodicmi sme sa nasťahovali do tohto mesta a ja som tu začala chodiť do školy. Na začiatku sa zdalo všetko v poriadku až do tej chvíle kým som sa nezalubila. Presnejšie kým som sa nezalubila do dvoch chlapcov.