Nemohla som tomu uveriť. Vkročila som do parku a prvé čo som videla bolo ako Drew strká nejakého chlapca ktorý spadol. Keď sa otočil bol to George. Postavil sa a zacali sa biť. Rýchlo som sa k nim rozbehla a začala na nich kričať.
"George, Drew Prestaňte!"
Zrazu prestali. Nečakala som že hneď na môj výkrik prestanú.
Nechápala som ich.
"Rosie ja ti to vysvetlím." povedal Drew.
"Co mi chceš vysvetľovať? Prečo?"
"Rosie prosím vypočuj ma. " prosil.
"Nie nemám sa o čom s tebou bavit." povedala som a otočila sa.
"A ani s tebou George. " povedala som a odisla.
Kráčala som domov a nechapala prečo to urobili.
Doma
Vkuse mi chodili správy či už od Georga alebo Drewa. Ani na jednu Z nich som neodpovedala. Chodili typy sms-iek:Drew: Rosie prosím nechaj aby som ti to vysvetlil. To on za to môže pretože o tebe niečo povedal ale takto do správy to nechcem písať.
George: Prosím odpusť mi Rosie môže za to on videl som ho bozkávať sa s inou tak som ho išiel zbiť.
Jasné. Samé výhovorky a jeden to zvaluje na druhého. Ako malé deti. Ale za bitku ako vidím asi môžem ja. Ale chcela som vysvetlenie.
Drew prosím príď ku mne.
Napísala som mu SMS-ku.
O pol hod. neskôr
Niekto zazvonil. Konečne. Otvorila som a stal tam Drew."Prepáč že som prišiel o niečo neskôr."
Pustila som ho iba do obývačky. Nemala som chuť sa s Nim o tom bavit dlho.
"Máš dve minúty aby si mi vysvetlil čo sa v parku stalo." povedala som mu.
"Tak dobre. Prišiel som do parku o niečo skôr aby som nám niečo objednal. Keď som už objednal jedlo šiel som si sadnúť na lavicku aby som ťa tam počkal ale vtedy prišiel George. Začal mi hovoriť si obyčajná štetka ktorá sa s niekým vyspi iba tak a podobne. Tak som sa naštval prišiel k nemu a vlepil mu facku a tak sa to začalo."
"Dobre môžeš odísť Drew."
"A odpustíš mi?"
"Potrebujem na to čas."
Potom som šla hore do izby a napísala takú istú správu aj Georgovi. Prišiel za necelých desať minút.
"Rosie prišiel som čím skôr ako sa dalo. Tak co som mnou chceš prebrať?"
"George vysvetlí mi čo sa stalo prosím."
"Už som ti to písal v SMS-ke. Videl som ho bozkávať sa s dievcatom konkrétne s Ginny. Tak som sa naštval a začalo to."
"To je všetko čo mi ktomu povieš?"
"Co iné?"
"Tak dobre chod."
Chcel sa ku mne ešte nahnut a pobozkat má ale cuvla som.
"Chápem." povedal a odisiel.
Takže je tu nová kapitola a prepáčte že je až teraz a je trocha kratšia ale mám toho veľmi veľa v skole ale určite to všetci poznáte: opracovanie známok a podobne. Ale ďakujem za už viac ako 6000 read ❤
YOU ARE READING
Nesprávne zamilovaná ❤
RomanceMy first story ❤ Volám sa Rosie. S rodicmi sme sa nasťahovali do tohto mesta a ja som tu začala chodiť do školy. Na začiatku sa zdalo všetko v poriadku až do tej chvíle kým som sa nezalubila. Presnejšie kým som sa nezalubila do dvoch chlapcov.