15

1.2K 123 6
                                    

Na ďalší deň školy som sa rozhodla že to nemôžem nechať tak. Nemôžem byť s chlapcom s ktorym nie som šťastná hoci by som bola veľmi rada keby áno. Musím mu povedat pravdu. Bude to bolieť jeho ale určite aj mňa. Ale nemozem sa ďalej pozerať na to že som s niekým iným ako s Georgom.
"Tak čo si o tom myslíte?" spytala som sa Ali a May keď som im povedala celý ten môj akoby príhovor ktorý som neskor chcela povedať Drewovi.
"Je dobrý Rosie... Ale vieš neranis hi tým? On ťa má naozaj rád a George... George je George ten má každý týždeň rád inú. Len chceme aby si sa rozhodla správne." povedali.
"Rozhodla som sa. Naozaj mám Drewa rada ale nemôžem ho tým trápiť že sama sebe a hlavne jemu budem klamať že ho mám radšej ako kamaráta."

************
Stojím pred Drewovym domom odhodlaná že mu to poviem. Neviem síce ako ale nechcem mu klamať. Zazvonila som a on otvoril.
"Ahoj Drew. Potrebujem ti niečo povedať."
"Tak hovor." povedal a usmial sa na mňa. Nemohla som mu to povedať pretože som ho mala úprimne rada ako kamaráta a nechcela som mu ublížiť tým že mu dám koniec.
"Ja len..... Či si nevidel môj biely svetrík čo som mala na plese pretože ho nikde neviem nájsť. " V klamani som fakt dobrá.
"Áno mám Ho." povedal a doniesol mi ho.
"Ďakujem. Tak ja už pôjdem"
Keď som sa Prechadzala po ulici zrazu ma niekto chytil za ruku.
"Rosie ja ťa milujem." Bol to George a pobozkal ma. Nechapala som prečo to urobil ale bolo to krásne. Keď bolo po tom iba sa na mňa pozrel a ja na neho a objala som ho. Keď som sa otocila tak som to pochopila. Za mnou stal Drew a pozeral na nás. Cítila som sa hrozne ze som to urobila a ze nás videl ale ešte horšie že to George urobil.
"Rosie doniesol som ti ešte náramok čo si zabudla ale ako vidím asi ho nepotrebuješ. " povedal a odisiel.
"Ja... George si normálny. Naozaj si to urobil? Ako si mohol?" povedala som a cela zaslzena odišla.
"Ale ako ty sa na mňa hnevas?? Ty ma miluješ a nie jeho tak prečo nie." povedal a zas sa ma snažil pobozkat. Ja som mu vlepila rýchlu a silní facku a odišla. Nemohla dom uveriť tomu čo urobil. Chcela som ísť za Drewom ale potom mi došlo že tomu dám chvíľu čas. Musím sa rozhodnúť čo mu poviem a prestať myslieť na Georga.

Nesprávne zamilovaná ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu