7.

1.3K 37 0
                                    

2021. szeptember

Léna
––––––––––


Már egy hónapja, hogy itt tartózkodom Lipcsébe. Ma lesz egy nagy kivizsgálás szóval megint kelhettem korán. Mert én imádok kora reggel kelni.

Egyébként, Szoboszlai kezdte meg-meg olvasztani jégbe fagyott szívemet. Amikor rosszul lettem és megígérte, hogy átjön engem megnézni, betartotta szavát és tényleg jött. Most már mindig együtt megyünk a a reggeli tornákra, néha együtt étkezünk és filmeket nézünk. 

-Szia-jött be Helga-Készen állsz?

-Essünk túl rajta-sóhajtottam egy nagyot. 

-Nem lesz semmi baj, a kezelés jól halad vagyis szerintem.

-Majd kiderül-ezentúl nem beszélgettünk. Egyszerűen nem volt kedvem, egyrészt izgultam és egyben féltem is, hogy mi lesz a végeredmény.

Elsőnek mentünk CT-re, meg kellett innom a kontraszt anyagot, nem volt kellemes íze de valahogy letuszkoltam a torkomon. Fél óra múlva én következtem és beültettek abba az ágyra majd elindult, a kerek masina felé. Majd visszamentünk a szobámba és megreggeliztem, kivételesen könnyű kaját kaptam. Ebéd idő előtt mentünk el az MRI-re ott is kaptam olyan rossz ízű itókát és ismét fél óra múlva behívtak. Belefeküdtem az ágyba és megint megkértek, hogy ne mozduljak meg. Majd elindult és maga a műszer kezdett el mozogni. 

-Kicsit később kezdjük el a kezelést-mondta Helga miután elhagytuk az MRI szobát.

-Rendben.

-Na-lökte meg a vállamat-legyen egy kis jobb kedved.

-De nem tudok, csak az eredményeken rágódok. Nem csinálhatjuk meg most a kezelést.

-Igaz reggeliztél de meg kéne lennie az ebédnek is. Fenn áll a lehetőség, hogy rosszul leszel.

-Addig elkérem az anyagokat-mondtam és benyitottam a szobámba.

-Tedd azt-mosolygott rám-Nemsokára hozom az ebédedet.

-Rendben-bólintottam. Helga elment én pedig elkértem Hannától a csoporttársamtól az eddigi anyagokat, megkapták az ebben a félévben várható anyagok neveit és az órarendet. Az emberi és társadalmi kommunikációt fogjuk majd tanulmányozni és a személyiség- és  szociálpszicohlógiát fogjuk venni. Kemény és nyers lesz az egyszer biztos. Azt is mondta Hanna, hogy külön-külön fogják majd tanulni a két fajta kommunikációkat és ők már el is kezdték az emberi kommunikációt. 

-Na itt is az ebéd-jött be Helga tálcával a kezében-Jó étvágyat 

-Köszönöm-mondtam és neki is kezdtem. Ma brokkolikrém levest kaptunk másodikként pedig rizottót. Miután megettem elővettem a tanulni valót. Van, hogy egy elméleti előadáshoz tartozik egy gyakorlati része így abban az összesen három órában nagyon jól tudnak haladni a többiek. Elkezdtem lemásolni az első anyagot már két oldalt lemásoltam mikor betoppant Helga.

-Idő van.

-Tényleg? Észre sem vettem-rántottam vállat. 

-Mit csináltál?

-Elkezdtem másolni az emberi kommunikációt előzményeit. Egy órán négy oldalt írtak, a végére már le fog zsibbadni a kezem.

-Akkor lesz vele még munkád.

-Amint visszaértünk folytatom de már csak két oldal van hátra az első óra anyagaiból. 

-Legalább elfoglalod magad és nem fetrengsz az ágyba. 

Gyógyszerek árnyékában|✓|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora