Taehyung's Pov
Taehyung 1+1 dairesinin salonunda kucağında bilgisayarı ile oturuyordu.Daha dün tanıştığı Kim Seokjin'in bütün sosyal medya hesaplarını incelemeye almıştı.
İlk önce facebook'ta buldu onu.Seul Global Univercity edebiyat bölümünde okuyordu genç adam.21 yaşındaydı.
Ayrıca yakın arkadaşlar listesine baktı.Sadece iki isim vardı.
Jung Hoseok
Park Jimin
Onlara da sıra gelecek diye düşundü Taehyung.Profilinde kitap fotografları,alıntı sözler ve birkaç arakadaşıyla olan resimler hariç pek bir şey yoktu.
Instagram'ı gizli hesap olduğu için bakamadı.Bu durum biraz can sıkıcı olsa da en azından başkaları da göremiyor diye teselli etti kendini.
Kapısı çaldığında laptopu bırakıp kapıya doğru yöneldi."Taehyung sonunda sana ulaştım!"
Oğlan onu umursamadan hızla içeri girdi."Sana da iyi akşamlar."
Oğlan koltuğa oturup ayaktaki arkadaşına baktı."Tae farkındaysan bugun işe gelmedin ve patron cikmama izin vermedi.Okula gidemedim ve tahmin et kiminle ortak dersim vardı?"
"Şu sarışın velet?"
"Onun bir adı var."Oğlan sinirle burnunu kırıştırdı."Ayrıca NEDEN GELMEDIN?"
Taehyung oğlanın bağırmasını görmezden gelerek tekli koltuğa geçti.
"Halletmem gereken işler vardı Kook.Haklısın haber vermeliydim ama bu durum kendi evimde bana bağırmanı haklı bulmuyor."
Jungkook Taehyung'un sesinin değiştiğini farkedince biraz daha sakinleşti.
"Üzgünüm hyung.Ama anlamadığım bir nokta var.Zengin olmana rağmen neden bu eski kitapçıda çalışıyorsun ki?"
Taehyung yüzündeki şeytani gülümsemeyi gizlemedi.
"Jungkookie o kitapevi bana ait."
♥️
"Jimin bu halin de ne?"
Seokjin okul otoparkında arkadaşını beklerken hırpalanmış bir halde gelmesini beklemiyordu.
"Hyung yine o çocuklar.."Jimin yanağından akan bir damla gözyaşinı elinin tersiyle sildi.
"O cocuklar yine beni sıkıştırdı."
Seokjin ondan iki yaş küçük olan arkadaşına sarıldı."Sence de Yoongi'ye bunu anlatma zamanın gelmedi mi Jiminie?"
Jimin hyungunun kollarindan kurtulup başini iki yana salladı."Hayır!Abim bunu öğrenirse başı belaya girer.Benim yüzümden yine yaralanmasını istemiyorum."
"Ama Jimin.."
Jimin hyungunu dinlemeden otopark çıkışına doğru yürümeye başladı.Seokjin de hızlı adımlarla genç oğlanı takip etti.
Jimin hızlıca çıkışta onları bekleyen arabaya binerken Seokjin de arkasından bindi.
"Geciktiniz."
"Üzgünüm hyung ders biraz geç bitti.İkinizi de beklettim."Jimin başka bir sey demeden camdan dışarıyı seyretmeye başladı.
"Seokjin hyung sorun olmassa bir yere uğrayacağım."
Seokjin ona seslenen kişiye aynadan bakarak cevap verdi."Sorun yok Yoongi."
"Nereye gidiyoruz?"Jimin birkaç dakika sonra sessizliği soru sorarak bölmüştü.
"Kitapçıya.Ortak dersimizin olduğu bir çocuk var.Bana indirim yapacağını söyledi."
"Peki."
Yolun geri kalanında kitapçıya varana kadar konuşmadılar.
Seokjin gideceği kitapçıda tekrar şeytanı ile karşılaşacağını bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy Meets Devil | ✅
Fanfiction"Biliyor musun,yine de sana kızamıyorum.Burada tek kızabileceğim kişi kendim." ~Angst ~🔞 Kitabı okuyanlara simdiden teşekkür ederim. -Ćaroline #1 Taejin~21.11.04