"Neden yaptın bunu?"
Seokjin'in gözünden yanağına doğru bir damla yaş süzülürken digerinin gözlerine bakamıyordu.Ama Taehyung'un bakışlarının kalbini delip geçtiğini biliyordu.
"Özgür olmak için."
Seokjin inanamayarak ona baktı."Değdi mi peki Taehyung?Gercekten özgür olacağına inanıyor musun?"
"O tek engeldi sevgilim.Engel kalktı ve artık ikimiz de özgürüz."
Seokjin histerik bir kahkaha attı."Taehyung..Kurallarla ilgilenmedigini biliyordum ama bu kadarı..O insan zamanı gelmeden öldü.Bu ne demek biliyor musun?"
Taehyung biliyordu.Tabiki de biliyordu.
"Bizi cezalandıracak..Biliyor..Iliskimizi biliyor..Basindan beri.."
"Umrumda değil."
"TABIKI DEĞIL!!NE ZAMAN OLDU KI?SEN ONU KENDI MENFAATIN ICIN OLDURDUN!"
"İkimiz için yapt-"
"BENCILSIN TAEHYUNG.HER ZAMAN OYLEYDIN."
♥️
Seokjin yolda yürürken dün gece gördüğü rüyayı düşünüyordu.Taehyung ile karşılaştığından beri hep birbiri ile bağlantılı garip rüyalar görüyordu.
Kafasını kaldırdığında yazıyı görüp gülümsedi.
"Selam."
"Seokjin? Neden geldin?"
"Ha?"
Taehyung'un yanakları kızardı.
"Şey öyle demek istemedim.Beklemiyordum o yüzden."
"Anladım.Sana bir şey soracaktım."
"Tabi.İstediğini sorabilirsin."
"Benle bir şeyler icmek ister miydin?Yani..Yanlış anlama teşekkür amaçlı.Parti gecesi için."
Taehyung biraz duraksadıktan sonra cevap verdi."Tamam yarın öğleden sonra seni alırım."
"Peki..O zaman..Görüşürüz?"
"Görüşürüz."
♥️
"Benden abimi sana ayarlamamı mı istiyorsun?Asla olmaz."
Jimin ondan biraz uzun olan cocuga bakarken güldü."Sana bana abini ayarla demedim.Bana onun hakkında bilgi ver dedim."
"Aynı şey."Jimin kollarını birbirine bağladı.
"Hayır degil.Madem öyle ufaklık,küçük sırrını abinle paylaşmak durumunda kalacağım."
Jimin gitmeye hazırlanan oğlanın kolunu iki eliyle sardı."Hayır!Peki sana onun hakkında bilgi vereceğim."
Jungkook bilmiş sırıtmasıyla duraksadı."Aferin,böyle söz dinle."
"Ne sanıyorsun sen kendini ya?Benden bir yaş büyüksün sadece?"
"Bir yaş,bir yaştır.Ayrıca bana hyung demen lazim.Hala anlamıyorum Yoongi nasıl senin gibi bir kardeşe sahip."
"Git bunları ona söyle ve cevabını gör!"
"Peki sen kazandın.Senin yüzünden onunla aramı bozamam.Yarın öğleden sonra bulusuyoruz ama önce bana cep numaranı ver."
"Neden senle buluşmam lazım?Ayrıca neden sana numaramı vereyim?"
"Ufaklık..Tch, tch."Jungkook isaret parmağını Jimin'in dudaklarına bastırdı.
"Büyüklerinin dediğini sorgulamamalısın.Senden bunları istiyorum çünkü Yoongi'yi daha yakından tanımam lazım."
Parmağını çektikten sonra çocuğun suskunluğunu görünce gülümsemesi daha da genişledi.
"Şimdi Jimin,bana cep numaranı ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy Meets Devil | ✅
Fanfiction"Biliyor musun,yine de sana kızamıyorum.Burada tek kızabileceğim kişi kendim." ~Angst ~🔞 Kitabı okuyanlara simdiden teşekkür ederim. -Ćaroline #1 Taejin~21.11.04