6♥️

113 18 1
                                    

Genç oğlan sevimli gülümsemesi ile koştururken diğeri onu belinden yakalayıp kendine cevirdi.

"Ama daha uzaklaşamamıştım!"

"Benden uzaklaşmana izin vereceğimi mi sanıyorsum sevgilim."

"Tae sadece bahçede koşuyorum.."

Taehyung sevgilisinin minik burnunun ucuna kısa bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi.

"Tae..Birileri görebilir."

Taehyung onun elini tutup görkemli beyaz mermerden yapiya doğru götürmeye başladı.

"Seni özledim sevgilim.Sana ihtiyacım var."

Seokjin oğlanın onu sürüklediği yere doğru yürürken yanakları pembeleşmişti.

♥️

"Seokjin?"

"SEOKJIN!"

Oğlan gözlerini açtığında ona bakan Jimin'i gördü.

"J-jimin sen partiye gelmeyecektin?"

"Hayır hyung, zaten partide değiliz.Evindeyiz şuan."

"Nasıl?"

Jimin oğlanın yatağının ucundan kalkıp pencereye doğru yürüdü.

"Sen sarhoş olunca kitapçıdaki çocuk seni içeri getirmiş.Sonra telefonundan beni aradı.Ben de adresini söyledim ve buraya geldim."

"Beni Taehyung mu getirdi?Hoseok nerede?"

Jimin pencereyi kapattı.Yüzü rahatsız olacağı bir şeyi anlatacakmış gibi bir hal aldı.

"Orası biraz şey..Hoseok ve Namjoon Jungkook'a ters yapmış.Yoongi onlara neden böyle davrandıklarını sormuş.Tabi bunlar bir sey diyemeyince Yoongi tam Jungkook ile çıkarken bunlar Yoongi'yi kolundan çekmisler.Sonrası..Üçü kavga etmeye başlamış."

"Peki Yoongi nerede?"

"Bana eve gideceğini söyledi.Kreş kaçkınlarıyla görüşmek istemiyor bir süre."

"Üzüldüm."

Jimin komodinde duran bir bardak çayi hyunguna uzattı.

"Az önce yaptım.İç bunu.Yoksa yarin okula gidemessin."

♥️

Jimin's Pov

Jimin son dersinden de çıkıp otoparka abisinin yanına gitmeye hazırlanirken tanıdığını çok bildiği iki kişi onun önünü kesti.

"Selam ufaklık.Görmeyeli fikrinde değişiklik oldu mu?"

''Olmadı."

İki oğlanın sırıtışları yavaşça kızgın surata döndü.''Sana kabul etmessen ne olacağını söylemiştik sanıyordum."

"Ben de sizi polise şikayet edeceğimi söylediğimi sanıyordum."

Birden ikisi de kahkaha atmaya başladı."Polisin cidden seni kurtarabilecegini düşünüyor musun velet?"

Jimin söylediklerinin işe yaramayacağını anladığında iki adım geri cekildi.Kore'nin en zenginlerinden birinin oğlu Kim Yeonjun'a polis bir sey yapamazdı elbette.

Daha uzun olan oğlan hızlı davranıp Jimin'i yakasından tuttu.

"Başka çare bırakmadın bize ufaklık."
Jimin'i yakasından tutup duvara yapıştırdı.

Jimin acı içinde söylenirken diğer oğlan ona tekme atmaya hazırlanıyordu ki yere düşme sesi duydu Jimin.

Gözlerini açtığında karşısına  ona uzatılan bir el ve şaşkınlıkla bakan bir çift göz buldu.

"Sonsuza kadar seni bekleyemem.Kalk hadi."Jimin ona uzatılan eli tutup kalktı.
Hızlıca üstünü düzeltmeye başladı.

"T-teşekkür ederim."

"Söyler misin,senin gibi birinin bu aptal ayakçılarla ne işi olabilir?"

Jungkook parmağıyla yerden kalkıp kaçmaya çalışan iki oğlana işaret etti.

"Seni ilgilendirmez."

"Farkındaysan seni ben kurtardım."

"Sana beni kurtar dediğimi hatırlamıyorum."

"Gözleri kapalı tekme yemeye hazırken öyle gözükmüyordun."

"TEŞEKKÜR EDERİM.Şimdi izin verirsen gidiyorum." Jimin arkasını dönmüşken bir kıkırdama duydu.

"Sen Yoongi'nin kardeşiydin değil mi?Hani şu kitapçıya gelen.Neydi ismin?Jihyun..?Jiwon..?Ji...''

''Jimin.İsmim Jimin."

"Abin böyle adamlarla başının belada olduğunu biliyor mu Jimin?"

Jimin içerisindeki siniri şimdilik azaltarak oğlana döndü."Ne demek istiyorsun?"

"Demek istiyorum ki bana bir iyilik yap Jimin."

Boy Meets Devil | ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin