"Size bir alternatif sunsam kabul eder miydiniz efendim?"
Baş melek karşısındaki şeytana merakla baktı."Ne teklif edeceğine bağlı."
"Bir meleği öldürmek sonsuza dek cehenneme hapsolmaktır değil mi efendim?"
Baş melek elini cenesine götürüp kolunu koltuğuna yasladı."Evet cehenneme hapsolmaktır."
"O halde size teklifim şudur baş melek; ikinci kez doğduğumuzda Seokjin'i öldürürsem onun tekrar melek olmasına izin verecek misiniz?"
Baş melek şaşkinlıkla etrafındaki yardımcı meleklere baktı.Meraklı bakıslardan sonra tekrar şeytana döndü.
"İzin vereceğim fakat bir meleği öldürürsen tekrar doğamassın.Bunun farkında mısın?"
"Evet farkındayım efendim.Tüm sorumluluğu kabul ediyorum."
Baş melek ayağa kalktı. "Teklifin kabul edildi seytan Taehyung. Dediklerini yapman karşılığında melek Seokjin tekrar melek olabilecek. Fakat tek sart insan formundayken seni hatırlaması. Onu öldürdükten sonra o meleğe dönüşecek sen ise yaşamın sona erene kadar dünyada kalacaksın. Ölümün gerçeklestikten sonra ebedi hayatını cehennemde geçireceksin.
Taehyung acı ile gülümsedi."Teşekkürler baş melek ve lütfen bundan Seokjin'in haberi olmasın."
Taehyung saygı ile bas meleğe selam verdikten sonra salonu terk etti.
Aşk Taehyung gibi bir şeytanı bile ebedi hayatından vazgeçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy Meets Devil | ✅
Fanfiction"Biliyor musun,yine de sana kızamıyorum.Burada tek kızabileceğim kişi kendim." ~Angst ~🔞 Kitabı okuyanlara simdiden teşekkür ederim. -Ćaroline #1 Taejin~21.11.04