Araba kitapçının önünde durduğunda Seokjin camdan kitapçıya göz attı.
Winter Bear
"Arkadaşın burada mı çalışıyor?"
Lütfen arkadaşı o olmasın.Ayrıca hiç üniversiteli birine benzemiyor.
"Evet burada çalışıyor.Hadi gelin."
Ikiside de Yoongi'nin peşinden arabadan indiler.Kitapçının kapısından içeti girdiler."Yoongi seni gördüğüme sevindim."
Jungkook düzenlediği rafı bırakıp onların yanına geldi."Ben de Jungkook.Bunlar da kardeşim Jimin ve arkadaşım Seokjin hyung."
"Tanıştığıma memnun oldum."Jungkook ikisinin de elini sıktıktan sonra Yoongi'nin kolundan tutup onu arkadaki raflara çekmeye başladı.
"Hadi Yoongi, sana ayırdığım kitaplar bu tarafta."
Iki oğlan arka tarafta gözden kaybolurken Seokjin ve Jimin kitaplar arasında dolanmaya başladılar.
"Bu çocuğu tanıyor musun?"
"Evet hyung.Bizim bölümde benim bir üst sınıfım."
"Galiba Yoongi'den hoşlanıyor.Hobi bunu duyduğunda yüzünü gormek isterim."
Jimin kıkırdadı."Bende."
"Seni burada tekrar görmek çok güzel Seokjin."İki oğlan duydukları derin sesle arkalarına döndüler.
Yine çok yakışıklı gözüküyor.
Seokjin aklındaki düşünceleri dağıtarak kibarca gülümsedi."Ah-Şey.. evet.Arkadaşım bir şeyler alacakmış oyuzden geldik."
Taehyung Seokjin'in yanındaki kahverengi saçlı,ondan biraz daha kısa olan oğlana baktı.
"Ne alacaktınız?"
Jimin sorunun ona sorulduğunu anlayınca ellerini iki yana salladı."Ben değil abim alacak.Zaten Jungkook ile arakadalar."
Taehyung daha konuşmadan arka taraftan Jungkook ve sarı saçlı,deri siyah kıyafetlere bürünmüş Yoongi geldi.
"İşimi hallettim gidebiliriz."
Yoongi Jimin ile onden çıkarken Seokjin duraksadı."Görüşürüz."
Ne?Neden dedin şimdi bunu?
Taehyung Seokjin'in kulakları kızarınca sırıttı."Görüşürüz."
♥️
Bembeyaz bir saray bulutların arasında.Seokjin beyazlar içinde iki büyük sütün arasında pervaza yaslanmış bulutları seyrediyordu.Hicbir korkusu yoktu.Sadece her zamanki gibi küçük bir mola vermişti.
Arkasından duyduğu adım seslerini görmezden geldi.Biliyodu kimin geldiğini.
Yan tarafında siyah kanatları ve siyah kıyafetleriyle o duruyordu yine.Seokjin ona kusursuz diyebilirdi.Eğer evrendeki tüm kötülüğün onda biriktiğini bilmeseydi.
"Taehyung bu doğru değil."
Dedi seokjin uzun parmakların belinde birleştiğini hissettiğinde.Taehyung bir şey demedi.Sadece burnunu oğlanın boyun girintisine daha da bastırdı.Cennet kokuyordu oğlan,saftı onun aksine.
"Susarak gerçeklerden kaçamassın."
Taehyung oğlanı belinden tutarak kendine döndürdü.Gözlerinin içine bakıyordu.Seokjin orada o gün yok olabilirdi.
"Benim için doğru veya yanlış yok.Sen varsın sadece."
Seokjin bunu tabiki biliyodu.O kuralları yıkardı.Ama o kuralları koyan kişi Seokjin'in kendisiydi.
"Taehyung benim için işler öyle yürümüyor.Biliyorsun bunu daha fazla sürdüremeyiz sevgilim."
Taehyung acıyla gülümsedi."Bana hala sevgilim diye seslenirken,benden gerçekten vazgeçebileceğine inanıyor musun?"
Doğruydu.Seokjin bunu inkar edemezdi.Taehyung onun cevap vermeyeceğini anladığinda,sevgilisinin yüzunü ellerinin icine alıp onun cennet dudaklarına kendi dudaklarını bastırdı.İçindeki yangını sadece o cennet dudaklardaki nehirler söndürebilirdi.
Seokjin gecenin bir yarısı uyandığında ellerini yavaşça dudaklarına götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy Meets Devil | ✅
Fanfiction"Biliyor musun,yine de sana kızamıyorum.Burada tek kızabileceğim kişi kendim." ~Angst ~🔞 Kitabı okuyanlara simdiden teşekkür ederim. -Ćaroline #1 Taejin~21.11.04