1♥️

253 25 6
                                    

Sokağın köşesinden dönen genç adam, elindeki telefona bakarak gülümsedi."Sanırım yaklaştım."Sokağın sonuna doğru adımlarken eski bir mimariye sahip kitapçı dükkanının önünde durdu.Seul'ün işlek caddelerinin arasına gizlenmiş bu kitapçıyı bulmak genç oğlanı biraz zorlamıştı.

Telefonunu kilitledikten sonra yavaşça yüzünü kitapçının tabelasına döndürdü.Winter Bear.

Bir kitapçı için garip bir isme sahip olduğunu düşündü genç adam.Kapıyı içip içeri girdiğinde hemen kitap rafları arasında kaybetti kendini.Burada bir sürü ilk basım,ender bulunan veya basımı durdurulmuş kitaplar vardı.Raflar arasında gezerken eline bir kitabı aldı.Büyük Umutlar.

"Charles Dickens seviyoruz ha?"Arkasından gelen derin ses tonuna döndü genç adam.

"Evet seviyorum.Siz de sever misiniz?"Yabancı gülümsedi.Genç farketti ki yabancı kare gülüşüyle çok yakışıklı gözüküyordu.

"Ben tüm yazarları severim.Size nasıl yardımcı olabilirim?"Seokjin elindeki kitabı rafa geri yerleştirdi.

"Demian.Aradığım kitap."

Yabancı garip bir sırıtışla Seokjin'in elinden tutup birkaç sıra arkaya götürdü.

Elini birkaç kitap arasında gezdirip,iclerinden birini çekti.Kitabı ona merakla bakan oğlana uzattı.

"Al bakalım."

Oğlan kitabı eline alıp gülümseyerek inceledi."Teşekkür ederim, kasa ne tarafta acaba?"

Yabancı onu kasaya doğru yönlendirdi.Kitabın ücretini öderken, Seokjin yabancının yaka kartını inceliyordu.

"Bu kitabı sadece burada bulabildim.Teşekkür ederim Kim Taehyung."

Taehyung gülümsedi.Karşısında duran genç adam hayatında gördüğü en güzel erkekti.

"Rica ederim.Burada istediğin kitabı bulabileceğine emin olabilirsin..?"
Taehyung elini hafifçe kaldırıp ensesine götürdü.

"Seokjin.Kim Seokjin."

"Kim Seokjin."

Böylece, saf güzelliğe sahip olan oğlan, şeytan ile tanıştı.Bu günden sonra ne Kim Taehyung bu oğlanı bırakabilecek ne de Kim Seokjin neden yabancının sürekli karşısına çıktığını anlayabilecekti.

♥️


Boy Meets Devil | ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin