"Seninle daha önce tanışmış olabilir miyiz?"
Seokjin ağzı yemekle doluyken soru sorunca Taehyung gülümsemeden edemedi.
"Sanmam.Aksi taktirde seni unutamazdım."İki dünya arasında bile seni unutmadım.
"Garip bir durum.Seni tanımıyorum fakat seni uzun yıllardır tanıyormuşum gibi hissediyorum.Hatta.."
"Hatta?"
"Son zamandır seni rüyalarımda görüyorum.Hey!Hayır o anlamda değil!"
Taehyung gülerken Seokjin ellerini sallıyordu."Aydınlık bir yerde oluyoruz genelde.İkimizin de kanatları var.Sanki ben melek sen de şeyt-"
"Şeytanmışım."
"Evet."
İkilinin arasında garip bir sessizlik oluştu.
"Yeniden doğma felsefesine inanır mısın Jinnie?"
Seokjin duyduğu yeni lakap karşısında kızarmadan edemedi.
"Evet inanıyorum.Belki de eski hayatımda beraberdik ha?"Oğlan gülümseyerek yemeğine devam ederken Taehyung kafasında derin düşünceler ile onu izliyordu.
♥️
"Sen Seokjin! Görevini kötüye kullandın! Bir meleğe yakışmayacak şekilde bir iblisin kucağına düştün!"
Baş melek oturduğu tahttan iğrenerek karşısında hıçkıran oğlana bağırıyordu.
"Ben ne yaptığımın farkındayım efendim.Fakat hiçbir zaman görevimi kötüye kullanmadım.O insanın hayatının sona ermesi benim suçum değil!"
"Hala ne cüretle böyle konuşabiliyorsun?Senin bu iblis ile birlikte olman o insanın hayatını sonlandırdı."
"Fazla tepki göstermiyor musunuz?" İkilinin konuşması iblisin sözüyle kesildi.
"Bir iblisten kurallar ve düzenin işlwgişini anlamasını beklemiyordum.Fakat sen fazla cüretkar çıkıp ölüm meleklerinin görevini yaparsın ha!"
"Ben bir şeytanım efendim,benden farklı bir şey bekleyemezdiniz öyle değil mi?"
Şeytan klasik sırıtmasını sunarken,meleğin ağzından sönük hıçkırıklar cıkmaya devam ediyordu."Konsey kararını siz buraya gelmeden çoktan verdi.Görevleriniz elinizden alınacak ve tekrar doğacaksınız.Eğer birbirinizi dünyada bulup gerçek aşkı tadarsanız hafızanız yerine gelecek.Fakat yaşamınıza fani olarak devam edeceksiniz.Cezanız ebedi hayattan koparılmak."
Seokjin hıçkırarak hızla salonu terk etti.Melek görevinin elinden alınması ve üstüne ebedi hayatının son bulması cok büyük bir cezaydı onun için.
Oğlanın kapıyı kapatmasını izleyen iblis yüzünü baş meleğe geri döndü.
"Size bir alternatif sunsam kabul eder miydiniz efendim?"
Ve iblis kendi oyununu başlatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy Meets Devil | ✅
Fanfiction"Biliyor musun,yine de sana kızamıyorum.Burada tek kızabileceğim kişi kendim." ~Angst ~🔞 Kitabı okuyanlara simdiden teşekkür ederim. -Ćaroline #1 Taejin~21.11.04