11♥️

75 15 0
                                    

"Yoongi şu çocuk şimdi de kardeşine mi yürüyor?"

Hoseok başıyla kantinin köşesinde kıkırdayan iki çocuğu işaret edince Yoongi de oraya kısa bir bakış attı.

"Aslinda hala peşimde fakat bugünlerde onu sadece Jimin ile görüyorum.Aslında onla takılsa daha iyi, biliyorsun Jimin'in arkadaş edinme sorunları var.Belki Kook ona bu konuda  yardımcı olur."

"Eminim olacaktır."

Hoseok önündeki kitaba geri dönmek üzereyken beklenmedik bir soruyla karşılaştı.

"Namjoon ile nasıl gidiyor?"

Hoseok yutkundu.Yoongi ile barışlamaları ardından daha ikinci kez buluşmuşlardı.Bu ani soruyu sormasını beklemiyordu.

"İyi gidiyor, neden sordun?"

"Benden hoşlandığını düşünüyordum."

Hoseok kitabı kapatıp masanin kenarına itti."Aslında doğruyu söyleyecek olursam evet Yoongi, senden hoşlanıyordum ve hala hoşlanıyorum."

"Peki ozaman nede-"

"Ikinizide seviyorum."

"Ne?"

"Sıcak bakmanı beklemiyordum zaten Yoongi-ah.Beni yargılayabilirsin ama bu size karşı hislerimi değiştirmez.Ya da Namu'nun bize karşı hislerini."

Yoongi'nin surat ifadesi değişince Hoseok devam etti.

"Evet Namjoon da.Fakat biz senin bunu kabul etmeyeceğini bildiğimizde-"

"Nerden biliyordunuz?"

"Sana anlatmaya çalıştık!"

"Kook'a saldırarak mı?"

Hoseok sessizleşti.Zaten kavga çıkmasının sebebi de şu Jungkook denen velet değil miydi?

"Artık önemi yok Yoongi."

"Artık beni önemsemiyor musunuz?"

"Hayır tabiki!"

"Ozaman bunu akşam barda konuşalım.Üçümüz."

♥️

"Eğer bakışlar öldürebilseydi şuan olü olurdum."

Jimin kıkırdayarak sordu."Ne demek istiyorsun Kookie?"

"Yoongi'nin arkadaşı.Sabahtan beri buraya bakıyor."

"Seni sevmiyor çünkü."Jimin daha da kıkırdadı.

"Beni arkadaşıyla hırpaladığı gün anlamıştım zaten."

"Biliyorsun..Yoongi hyungdan hoşlanıyor.."

"Evet,aşk üçgenleri çok karmaşık."

"Seni rahatsız ediyor mu?Yani..Sonuçta sen de hyungdan hoşlanıyorsun."

Jungkook karşisindaki oglana baktı.Rahatsiz oluyor muydu cidden?Son zamanlarda Yoongi aklına bile gelmiyordu oğlanın.

"Sanırım hayır."

"Neden?"

"Ben galiba başkasından hoşlanıyorum Jiminie."

♥️

"Tae bekle!"

Jin yorgun adımlarla tepeye çıkarken,çoktan tepeye varmış Taehyung'a dudaklarını büzdü.

"Neden beklemedin beni?"

Taehyung cevap vermedi.Oğlanı kolundan tutup kendine çekti.Beline sarılıp oğlanı manzaraya döndürdü.

Tüm sehir ayakları altındaydı.Tepe okadar yüksekteydi ki etrafında bulutlar vardı.Hafif soğuk tenini karıncalandıriyordu oğlanin.

"Tae.."

"Mmh..?"

"Hatırlıyorum."

Boy Meets Devil | ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin