Bölüm 1

761 24 12
                                    

Gecenin karanlığında ne işin var burda PINAR. AL İŞTE! Bi de bu olacaktı...Sen ne diye Çağatay'ın gel seni bırakıyım derken ki sözüne inatlaşarak hayır dedin ki.. Offf çağatayy kurtar beni burdaaann çok korkuyorum....

Annecim o da neydii..

ya çok sıkıştım altıma yapıcam birazdan..

Allahım sen bana bi yol göster..

O Çalılıkların arkasından bi ses mi ? geldi..

ne sesi o pşşt pştt kimse var mı ?

ya bi Allahın kulu da gelmez mi ? buraya...

Allahım gözleri parlayan bişey var ordaa yaa o da ne ??

Ha köpekk mi ?

Ama ben köpekten çok korkarımmm..Annne telefonda çekmiyo burdaa gecenin karanlığında bunlar beni yemesin yaaa.

Kuçu kuçuu karabaş... sen beni yemezsin dimi bak tatlı bi köpeğe benziyosun. yapmazsın sen öle şeyler dimi kuçu kuçu bak son yiyeceğimi de sana veririm lütfen bana doğru gelme gelme dedim çok fena olur bak gelme bee hoşt hoştt yaaaaaa..

Bunlar bana çok yaklaştılar dizlerimde derman kalmadı..

Tek yapabileceğim şey şu ağacın arkasına saklanmak..

İnşallah beni burda bulmazlar (cümlemiz amin)...

. Çok korkuyorum bi ağacın arkasında köpekler tarafından koşturulmuş ve çok fena uykusu gelmiş birisi olarak yorgun bi şekilde uzanmıştım.. Gözlerimi bir anlık kapattığımda ise ;

Gözlerimi birden açtığımda güneşin doğmuş olduğunu ve acayip bi şekilde omuzumun çok kötü bi şekilde ağrıdığını farkederek buldum kendimi..

Sonunda Sabah oldu..

peki şimdi ne yapıcam ben ?

bi yer bulmalıyım acilen.. Ya da telefon çeken bi yere gidip Çağatay ya da babamı aramalıyım. Şu yol nereye çıkıyor acaba şansımı denemekten zarar gelmez herhalde..

Yürüyelim bakalım hadi Pınar sen cesaretli kızsın!

Koşsam iyi olucak galiba çünkü bu yol biraz uzun gibi gözüküyor... Koştum koştum ve tekrar koştum ama ortada yine ağaçlar kuşlar ve ben varım...

Ayyy bu hamamböceği mi ??
yer mi ?
bu beni yaaa yer galiba bi yerden kafaları kopsa bile bayağı bi süre yaşadıklarını duymuştum...
ama ben bi karıncaya bile zarar veremem kiii. hamamböceği kardeş hadi sen yoluna ben yoluma lütfen bunu bana yapma ben senden çok korkayirum ne dedim ya karadenizli oldum bi an :D dkısdjsadkjıfd)

Ha hamamböceği beni anlamasada sözümü dinlemiş gibi kendi yolunda ilerliyordu..Ben bu ormanda sonsuza dek kalıcam galiba nasıl geldiğimi bile bilmiyorum.. aaaaa dur birden telefon çekmeye başladıı şu köşede şurda durıyım bari en iyisi bu olucak.. evet telefon çekmiş bulunmakta ben aceleyle Çağatay'ı aramış bulunmaktayım biliyorum Çağatay niye benim sözümü dinlemedin gibi şeyler sölicek ama napıyım onunla inatlaşmayı çok seviyorum...

Sonunda Çağatay o son model arabasıyla beni kurtarmaya gelmişti...

Bütün yaşadığım maceraları ona anlatmıştım Allahım ya korktum diyorum o ise sırıtıyo ya.. Alacağın olsun dedim kollarımı bağlayarak.. o da Güzelim ama komik na'pabilirim ya..
Sevgilin sana korktum beni köpek koşturdu hamamböceği geldi herşey oldu ölücem diyo ve sen gülüyosun Çağatay Aşk olsun..

Tabi ki aşk olsun bitanem ama napıyım seni kızdırmak çok hoşuma gidiyo..

Off şapşalsın sen Çağatay biliyosun dimi ben seni çok seviyorum beni her ne kadar KIZDIRSANDA!

Bende seni bitanem bende seni çok seviyorum kanatsız meleğim :)))) ♥

Off çok salak aşıklara bağladık biliyosun biz hem sert hem biraz salak ve tutkulu aşıklarız :))

Biliyorum Çağatayyyy :D

Neyse bitanem sen çok yorulmuşsun belli bi de bu korkuyu atlatman için seni eve bırakmam lazım bi duş al uyu ve rüyanda beni gör olur mu ?

Tamam Aşkım.

Kapının önüne gelmiştik.

Eve girmiştim ve lanet olsun ki başım çok ağrıyo.. bizim valide sultan beni kapıda kolları bağlı bi şekilde bekliyor belli ki çok kızgın ama şu an anlatıcak gibi bi halim yok odama çıkıyorum diyip banyoda sıcak bi duş almıştım.. sonra da odada bir kaç saatlik uykuya dalmışım bile..

Çoktan sabah olmuş ve terleyerek uyanmıştım.. Allahım bu nasıl bir rüyaydı böyle..

Rüyamda ;

Çok karanlık bi yer hiç bi tarafta hiç bişey belirmiyor.. ne ortada ben varım ne de çağatay ne de başka bi kimse bi adam geliyo karşıdan sanırsın Elle dergisi kapağı mankeni.. sonrada ben geliyorum ve beraber koşuyoruz anlam veremiyordum kimdi bu adam tanımadığım birisi nasıl rüyama girer ki..

Neyse Pınar zaten rüyaların tersi çıkarmış değil mi ? bak dalgana hayatın tadını çıkar ne güzel bi sabah hava güneş açmış çicekler böcekler herşey çok güzeldi bugün.. Bahçeden ayrılıp kahvaltı yapıp üniversiteye gitmeye koyuldum.. Ve bir anda telefonumun sesiyle irkildim kim arıyo ya sabahın köründe!!!

Haa Çağatay ;

- Alo bitanem

- Alo aşkım çok merak ettim seni dünden sonra şimdi nasılsın..

- Gördüğüm rüyayı saymazsak bomba gibiyim..

- Ne rüyası.

- Çok saçmaydı ve gerçekleşemicek bi rüya boşver.

- Tamam aşkım şu an okula yaklaşıyorum sende gelirsin görüşürüz şu an kapatmam lazım öpüyorum ..

- Tamam bitanem..

Konuşmadan sonra elimde kitaplarım derse yetişmek için koşuyorum koşuyorum ve topuklu giymenin de cezasını çekip yere kapaklanıyorum kalkmaya çalışıyorum ama kalkamıyorum off dizlerim çok acıyo.. kalkmaya çalışırken bi yandanda saçlarımı gözümün önünden çekmeye çalışırken birisinin sesini duydum ;

- Pardon bişeyiniz var mı ? hanımefendi.

- '' Y-yok Ama bu olamaz bu rüyamda ki manken gibi olan adam.. ''

- Efendim hanımefendi anlamadım..

- Diyorum ki adınızı öğrenebilir miyim ??

- Kıvanç...

Silinmiş KırıntılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin