Merhaba arkadaşlar bizim burda yani türkiye genelinde elektrikler gitti.
Bende sizin için bu bölümü mobil veriyle yazıcam :)
İyi okumalar..- Ne bakıyorsun be pis sapık
-ne sapığı haddini bil sende öyle göğüsler meydanda banyodan çıkmasaydın..
- doğruyu söyle bişey gördün mü?
- ne gördüm mü ?- işte şey çıktım ya gördün mü ?
Üstüme havlu bulamamıştım o yüzden evde kimse yok diye böyle çıktım.- Hah o mu ? Ben daha iyilerini gördüm ya takma kafanaaa
- Daha iyilerini görmüşmüş pis sapıkkkkk.
- Tabiki gördüm onlar ne ki oooooo
- Ne diyosun hala ya kapa çeneni.
Hem neden geldin sen buraya beni görmek için değil herhalde gecenin bu saatinde ?- Ben merak ettim.
- Neyi.
- Seni.
- Neden.
- Telefonlarımı açmayınca işte hem neden açmadın telefonlarımı.- Kafa dinlemek istedim suç mu ? Ya bırakın artık Peşimi.. kafa dağıtmak istiyorum.
- Ben senin peşinde değilim ki sadece bi kahve teklifiydi..
- Kahve teklifinizi de sizi de bir daha görmek is-te-mi-yo-rum. Şimdi iyi geceler evimden gidebilirsiniz. Bu arada kimsenin evine izinsiz girilmez!
Diyip dışarı çıkararak yüzüme kapattı kapıyı ne kadar kızgın ve sinirli tam bana göre birisi ya bu kız hem yüzü çok temiz çok masum hem de kızsa bile yalan söyleyemiyor..gözlerini kaçırıyor benden.. Kimsenin ulaşamayacağı birşey var gözlerinde beni alıp götüren onu düşünürken bile kalbim böyle delicesine atabiliyorsa...
Bunun adı aşk mı ?
Yoksa bi hırs mı ?
Hırs sadece bi kazanma hırsı mı?
O kızı kazanarak ya da başka bişey mi ?
Yoksa aşk mı ?
Karar veremiyorum kafamda verdiğim düşüncelerle
Çatışıyordum resmen.. kavga ediyordum.Ve birden arabama binicekken
Gözümün önünde beliren bi son model arabasıyla bi çocuk geldi.Bu Pınar'ın sevgilisi miydi ?
Yanıma doğru yaklaştı vee ;- Merhaba bi sorun mu var ?
- Yok da siz kimsiniz ?
- Ben Pınar'ın sevgilisi Çağatay Savaş memnun oldum.
- Ben de geçen gün pınar hanımı hastahaneye götüren kişiyim merhaba ben de Kıvanç Demir.
- Evet sağolun bakmışsınız etmişsiniz de sizin burda saatin 03:00'ünde ne işiniz var!!
- Merak ettim pınar hanımı..
- Bu saatte.
- Evet bu saatte
(diyip arabama atlamıştım ona hep vermej zorunda değilim)- Bu adam pınar'a sırnaşıyor mu?
Yoksa bana mı ? Öyle geldi..
Gecenin bu saatinde sevgilimin kapısının önünde ne olaabilir?Yok ya inanmam pınar beni aldatmaz bunu yapmaz yapmaz ya yapmaz..
Bunu öğrenmenin tek bi çaresi var o da pınar'dan hesap sormak..- Kapıyı çalmıştım karşımda saçları ıslak bir pınar vardı.
- Ne işin var burda çağatay beni rahat bırak rahatlamak istiyorum kimseyi düşünmek istemiyorum artık anlayabiliyo musun beni ?
- O adamla gecenin bu saatinde naptiniz ki sen kapıyı saçların ıslak ve yüzün gözün kıpkırmızı bi şekilde açtın ?
- Sanane Çağatay git başımdan yeter artık hesap sormayı da kes benden!
- Ne dedin sen.
- git başımdan dedim...Çağatay gelme üstüme gelme dedim bak Napıcaksın ya korkuyorum gelme.. Çok sinirlisin bak gelme üstüme desem bile ellerimden tutup beni öpmeye başlamıştı bile..
- Sen o adamla naptığını söylemezsen bundan daha fazlasını yaparım sana emin ol.
- Tamam söylicem bırak beni..
Sadece bi kahve teklifi etmişti bende düşüneceğimi söylemiştim ve telefonlarını daha doğrusu kimsenin telefonlarını açmayınca beni merak etmiş ve buraya gelmiş..- Bu kadar mı ?
- Bu kadar oldu mu ?
- Oldu..
Şimdi yarım bıraktığım işi tamamlayabilir miyim ?- Hayır git başımdan.
- Saçların çok güzel pınar hele o gözlerin hastayım sana..- Sen ne diyosun çağatay beni bırakacağını söylemiştin çek şu ellerini..
- Nasıl unuttun o gecelerimizi..
Hadi yine öyle bi gece yaşayalım...- Hayır dedim ve lanet olasıca ellerinle bileklerimi bastırmayı bırak! Ve biz seninle hiç öyle bir gece yaşamadık saçmalama.. sadece bi öpüşme ve bunun ötesine gitmedik..
- Peki romantik gecelerimiz.. sevgililik yıldönümlerimizi ne çabuk unuttun!
- Unuttum anlıyo musun ? O güzel günlerimizi de seni de bu yaptığın hareketten dolayı unuttum!!
Istemiyorum..
Seni kimseyi istemiyorum git başımdan.- Bana bu gece Hayır demiceksin PINAR İSTEMIYORUM DEMENİN CEZASINI ÇEKECEKSİN!!!
VE THE END...
SİZCE ÇAĞATAY PINAR'A BIŞEY YAPACAK MI ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silinmiş Kırıntılar
Teen FictionKalbinin kapılarını açmaya çalışan bir adam düşünün her zaman bi kızı düşünerek yaşayan ve hep sonunun olmayacağını düşünen bir adam. O adam ise..Kıvanç Demir. Başka birisini severken karşısına bir adam çıkar ve aşık olur... Tıpkı bir film.. Tıpkı b...