- Peki sizin adınız nedir ? hanımefendi..
- B-ben mi ? ben pınar...
- O halde ayağa kalkabilcek misiniz ? pınar hanımefendi..
- Gerçekten kalkamıcam ayağım feci şekilde acıyor burkuldu galiba..-
- Sizi hastahaneye götürüyim ister misiniz ?
- O - OLUR.
- Peki o zaman arabam şu tarafta yürüyebilcek misiniz ?
- yürümeye çalışabilirim..Ah-h çok kötü burkmuşum kalkamıyorum..
- O halde tek bi çare var..
- Neymiş kıvanç beyefendi..
- Kucağıma almak.. başka çaremiz yok pınar hanımefendi..
- P-peki..
( Pınar'ın iç düşüncesi ; bu benim rüyamda gördüğüm adam evet ama rüyalar terse çıkardı hani.. bu rüyanın devamı olucak mı ? yoksa bu bi tesadüf mü ? )
(Kıvanç'ın iç düşüncesi ; Bu kız benim geçen günki rüyamda gördüğüm kız.. ahahah. olamaz dimi rüyam gerçek olamaz...)
- Arabaya geldik inebilcek misiniz ?
- Hayır çok acıyor..
- O Halde arabayada ben koyucam sizi..
Allahım bu parfüm nedir resmen gel diyo beni ye diyo çocuğa bak daş daş.. ya ben ne diyorum çok saçmaladım..
Ama bu sarı sakallar Allahım sana geliyorum..
- Evet sizi de arabaya koyduğumuza göre istiyosanız bi sevgilinizi ya da annenizi babanızı arayın :')
- Aramama gerek yok. Annem ve babam işte oldukları için arayamam sevgilimde şu an derste olabilir..
- Peki hastahanenin önüne geldik..
- ben kendim inerim dicektim ki.. Ayağımın feci şekilde sızladığını fark ettim..
- Hayır buraya kadar getirdim.. yine taşırım sizi merak etmeyin..
- Allahım bu adam beni yine taşısında ben bu kaslarına bakıp da ölmezsem Ayyy gözüm dönmeye başladıı.. Nasıl yan etki yaptı bu adam bana ya...Pazulara bak kasları da kuvvetli Maşşalahh Tü tü (dssdmjsdajmnassajdsjadszıjm) İyice lamalara benzedin pınar aferin hem kassa kas senin sevgilin yok mu ? o kaslar kim bilir kimleri kimleri saracak....
2 SAAT SONRA ...
Hastahanede bayağı bir süre durduktan sonra ayağımı sargıya aldılar..
Yavaş yavaş yürüyebiliyordum...
Ama bu adam hep yanımdaydı. neden ki ??
- Pardon kıvanç bey. Ben sizi gerçekten çok yordum artık bi taksiye atlayıp gidebilirim..
- Hayır yormadınız.. Ben daha çok memnun oldum..
- Herşey için teşekkür ederim :))
- Önemli değil Pınar Hanım.
- Ben gitsem iyi olacak..
- Telefon numaranızı alabilir miyim ?
- ıııııı -Şey tamam.
- Söylüyorum 0**********
- Çaldırıyorum bu da benim numaram iyi günler..
Şimdi neden aldı ki bu benim telimi..Neyse Pınar boşver..
Çağatay'ı ara.. telefonun kilit ekranını açmamla çağatay'ın 100 cevapsız arama bıraktığını görmem bir oldu..Allahım çok merak etmiş beni..Sinirlenince ve merak edince çok kötü olur.. Hemen Aramalıyım..
- Alo Aşkım..
- Pınar sen nerdesin ha ?? Kaç kere aradım farkındasın dimi ölüyodum meraktan..
- Aşkım bitanem biliyorum ayağım burkuldu koşarken..
- Ne nasıl oldu Pınar çabuk anlat ?
- Ya aşkım şimdi ben koşarken topuklular yüzünden ayağımı burkup düştüm sonra bi bey yani kıvanç bey beni kucağında taşıdı saolsun hastahaneye götürdü ve şu an iyiyim taksideyim ve ayağım sargıda...
- Ya sen neden beni aramadın Pınar öldüm ben burda hayatım iyi ki bişey olmamış bu arada kucağında taşıyan kıvanç bey'de kim ?
- Yolda beni gördü arabasından inerek yanıma geldi ve hastahaneye götürdü beni..
- Tamam hayatım bişey demiyorum buna ama o adam sana sırnaşmadı değil mi ?
- Ya ne biçim konuşuyon Çağatay öle bi insan diğildi..
- Tamam hayatım arkadaşlar geldi benim kapatmam lazım. seni çok seviyorum bebeğim.
- Görüşürüz Çağatay..
- Eve geldim parmak ucunda yaralı ayağımı sarsmadan odama çıktım.. Yatakta uzanıp dinlerken iki günde ne kadar çok macera yaşadığımı fark ettim..
1. kayboldum.
2. Ayağımı burktum ve rüyamda gördüğüm adamı gerçek hayatta karşımda gördüm.. bu tesadüf müydü ? yoksa gerçeğin ta kendisi mi ?
Kafam çok karışık gerçekten bu adamı görmemle Çağatay'a olan sevgimi şu an kafamda sorgulamam acayipti.. İşin en acayip tarafı da Biz Çağatayla çocukluktan beri 14 senedir sevgiliyiz.. daha küçükken sevdik birbirimize aşıktık. Ama böyle bi uzun bi aşkı sorgulamam bi acayip Gerçekten çok acayip...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silinmiş Kırıntılar
Teen FictionKalbinin kapılarını açmaya çalışan bir adam düşünün her zaman bi kızı düşünerek yaşayan ve hep sonunun olmayacağını düşünen bir adam. O adam ise..Kıvanç Demir. Başka birisini severken karşısına bir adam çıkar ve aşık olur... Tıpkı bir film.. Tıpkı b...