Bölüm 3

218 24 2
                                    

Kafamdaki düşüncelere ara verip uyumayı seçtim.. Uyursam belki bu düşünceler silinir.. Hayat biter ben biterim diye düşündüm ama yok.. O Adam aklımdan çıkmıyo ki o yüzü yakışıklılığı değil beni düşündüren beni düşündüren rüyamdaki bi insanın karşıma çıkması tanımıyorum ve gördüğüm rüyanın ertesi günü o adamı görüyorum sizcede garip değil mi ?

Yüzü bi masumdu anlam veremedim.. Kucağında taşıdığında bi his vardı bende tarif edilmesi imkansız... Sanki ben o an bi uçurumun kenarındayım kimseye ne ses ne de bi nefes veriyorum....

Birden aklıma Çağatay geliyo Hadi benim hissettiklerim bi Aşk'ın belirtisiyse.. Ama bu oluşamaz olamaz ben Çağatay'a bi söz verdim.. 14 sene bi sözün peşinden gittim küçüklükten beri o söz benim 14 sene peşimdeydi.. Birisi bırakacaksa bu sözü o kişi Çağatay olmalı eğer beni sevmese bu sözü tutmazdı bile... Beni çok seviyor bunu biliyorum.. Hiç değilse tahmin edebiliyorum..

O adam gerçekten aklımı karıştırdı.. Bilmiyorum düşünmek istiyorumm.. düşünüyorum da bir türlü içinden çıkamıyorum..En iyi yapabileceğim şey elimi yüzümü yıkamak..

O ses nerden geldi..

Telefonum çalıyo..

Nerde bu telefon..

Nerde...

Hah buldum..

Arayan KIVANÇ'mış....Büyük bi şoka girdim şimdi neden arıyo ki beni bu adam...duymamış gibi yapsam olmaz galiba... Bi yanım aç bi yanım açma diyo :/ Açıyorum o zaman... Aç--tım..

- Alo kimsiniz.

- Alo ben Kıvanç Pınar hanım..

- Ha hatırladım niçin aramıştınız kıvanç bey.

- Ayağınız şimdi nasıl diye sormak için aradım da merak ettim :/

- Hım.. Evet şu an gayet iyi. Seke seke idare edebiliyorum bi ki güne bişeyim kalmaz teşekkürler.

- Bi de bişey sorcaktım.. Pınar Hanım.

- Tabiki sorabilirsiniz..

- Sizinle bi kahve içebilir miyiz ? Hafta Sonu. Ne dersiniz ?

- Iııı şey.. Sevgilim kızabilir galiba buna hayır demek zorundayım..

- Hayır. hayır. lütfen hemen cevap vermeyin. Akşam 21:00 gibi arıcam lütfen beni kırmayın..

- Düşünmeliyim gerçekten..

- Peki aradığımda gerçek cevabınızı söylersiniz iyi günler.. :)

- İyi günler..

Bu kız rüyamdaki kız yüzünü çok net hatırlayabiliyorum.. Çok garip değil mi ? Bir kızı görüyorsun rüyanda ve o rüyalarındaki kız seninle bi tesadüf sonucu karşılaşıyo.. Bu kader ya da yeni bir Aşk'ın göstergesi benim için.. Çünkü yüzü o kadar temiz ki O gözleri insanın gözlerinde kaybolası geliyo birden.. Onu gördüğümden beri içim bi tuhaf hiç bu kadar bi kıza akın olmamıştım ya da olmak istememiştim..

Hep kızlar peşimden koşmuştu benim.. Ben hiç bi kızın peşinden koşmadım şu ana kadar galiba ilk ve tek koşacağım kız Pınar.. Çünkü hayatımda gördüğüm kızların hiç birinden daha yapmacık ya da çok süslü bi kız değil.. Herşeyiyle gülüşüyle o anlamlı gözleriyle kalbimi fethetti.

Silinmiş KırıntılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin