Buna!Deci asta este prima mea carte.Astept multe pareri si aprecieri de la voi.Bucurati-va de carte:*
Kisses A.
**************************************
-Alice,sper ca esti treaza,aud o voce care ma striga de jos.
-Da mama,cobor imeidiat.
Ah,buna,eu sunt Alice,am 16 ani si locuesc cu parintii mei intr-o casa foarte mare in centrul New York-ului.Abia ne-am mutat,deci anul acesta voi fi ciudata noua de la scoala.
M-am dat jos din pat,am mers la baie si mi-am facut rutina zilnica,dupa care mi-am ales o rochita alba cu spatele gol putin mai sus de genunchi si o pereche de balerini albi.Mi-am facut niste bucle lejere i-ar ca machiaj am folost putin fon de ten,rimel si un luci de buze.
Am coborat jos unde ma asteptau parintii mei.
-Buna dimineata,le-am spus eu si i-am pupat pe obraz pe amandoi.
-Buna Alice,sper ca esti pregatita de prima ta zi de scoala,imi spune tatal meu care isi bea cafeau si citea dintr-un ziar.
-M-am nascut pregatita tata,ii spun eu tatalui meu i-ar el imi ofera un zambet.
-Daca doresti te pot duce eu la scoala,imi spune tatal meu.
-Bine,dat fiind faptul ca nu stiu drumul am acceptat sa meg cu masina impreuna cu tatal meu.De obicei imi place sa merg singura pe jos,asa am timp sa ma gandesc la multe lucruri care ma deranjeaza.
Am pornit impreuna cu tatal meu la scoala i-ar in 5 minute am ajuns.
-Pa tata,multumesc ca mai adus,ii spun eu tatalui meu si ii ofer inca un sarut pe obraz.
-Pa Alice,ai grija de tine.
Ok,asta este prima mea zi de scoala si am o presimtire ca nu imi va merge exact cum ma astept eu.
***********************************************************
Ok dragilor,asta este primul meu capitol,sper sa va palca ..astept comentariile voastre si voturile.
Dati un sher acum cat e cald sa vada si prietenii vostri .
P.S. scuzti-mi greselile .Promit ca o voi edita:*
Kisses A.