A doua zi dimineata m-am sculat,am mers la baie si mi-am facut rutina zilnica,apoi m-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti de blug,un tricou cu Chanel si o pereche de botine negre.Ca machial am aplicat putin fon de ten,rimel si luci de buze.Am coborat jos si acolo am gasit un bilet in care parintii imi spuneau ca vor fi plecati pentru 2 saptamani de acasa.
Am mai stat putin si dupa m-am pornit la scoala.In fata scolii era El'si cand m-a vazut a sarit la mine in brate.
-Ok,ce s-a intamplat,de ce esti asa fericita?o intreb in timp ce ne indreptam spre dulapurile noastre.
-Am aflat ca scoala noastra pregateste o vacanta la mare ,spune El'si incepe sa sara in sus de bucurie.
-Asta este minunat,si cand este aceasta vacanta?
-Peste 2 zile,deci maine nu se vor face ore pentru a a vea timp sa ne pregatim.
-Ok,El'deci ce ora ai?intreb eu si imi iau manualele in timp ce ma uit pe foaia mea cu orarul lectiilor.
-Sportul tu?
-Mate.
Am intrat in clasa si m-am ajezat in ultima banca pentru ca doar ea era libera,si am asteptat sa vina profesorul.
Pe la jumatatea lectiei,s-a auzit un zgomotnsi toti si-au indreptat privirile spre usa de unde a intrat un baiat cret,cu ochii verzi,era dragut.
-Styles,i-ar ai intarziat,ii spune profesorul i-ar el doar s-a uitat urat la el.
Deci el e vestitul Harry Styles(acum nu mi se mai pare dragut.)
-Treci in banca Styles.
Si daca nu v-ati dat seama universul ma uraste pentru ca singurul loc liber era linga mine.
-Alice,Niall avea dreptate,chiar sti draguta,spune el si imi pune mina pe piciorul meu.Ok,este un nesimtit daca face asta.
-Tu,i-ati mana de pe piciorul meu si lasa-ma naibii in pace.
-Ai tupeu Alice,ai grija ,nu ma face sa imi schimb parerea despre tine.
-Stii ce ,nu imi pasa ce crezi tu despre mine Styles,poti sa iti i-ei parerile si sa ti le bagi undeva,am ipat asa tare ca toata clasa acum ma privea pe mine.
-Voi doi,spune profesorul,in biroul directoarei,ACUM.
Asta imi mai trebuia acum,multumesc Harry.
Dupa ce am fost in cabinetul directoari si i-am explicat situatia ,a spus ca pot sa merg acasa.
Eram in drum spre casa cand o masina a oprit langa mine.
-Urca Alice.
-Stii,prefer sa merg pe jos.
-Dar incepe sa ploua.
Nu-mi pasa daca ploua,vreau doar sa ajung acasa ,de ce nu ma lasa in pace.
-Ok,o fac doar pentru ca ploua si este frig.
-Apropo,iti sta bine cu tricoul ala ud pe tine.
-Esti un neimti Styles.
-Si tie iti place Alice.
Ahh,este asa enervant.Am mers cu masina timp de 5 minute si dupa ce am ajuns am coborat si m-am pornit spre intrare cand am auzit o voce din spatele meu.
-Nu ma inviti inauntru?
-In visele tale Styles.
-Cum spui tu Alice,o data iti voi amintin aceste cuvinte
Nu am mai acordat atentie vorbelor lui,si am intrat in casa,am mancat si dupa am sunat-o pe El'.
**Convorbire telefonica**
-Hei El' ce faci?
-Bine Alice,tu ce faci?
-Abia ce am ajuns acasa,El'uite eu sunt singura acasa timp de 2 saptamani,nu vrei sa vii sa stai cu mine?
-Sigur Alice,ne vedem la tine in 10 minute.
-Ok,pa El'.
____________________________________________________________
ok dragilor,uite inca un capitol,astept parerile voastre .
P.S voi edita capitolul cat de curand pot
Kisses A.