Am stat linga Harry cateva minute bune,insa am auzit cum usa se deschide.Cand am ridicat capul sa vad cine este ,am simtit cum furia incepe sa imi cuprinda toate simturile.Era curva aia care l-a adus pe Harry in stare acare este.
-Tu ce dracu cauti aici?o intreb eu si incep sa fac pasi spre ea.
-Da ce,nu am dreptul sa imi vizitez iubitu?
-Iubitu ,iubita tau?Tu esti proasta?Pleaca da nu vrei sa chem politia si sa le spun adevaru.
-Uhh,mi s-a facut frica.Stii ca tati o sa ma scoata cu banii lui.
-Stii nu-mi pasa de banii lu taica-tu.Acum esi te rog din salon.
S-a uitat putin la mine dupa care a iesit.
In timp ce ma uitam la ea cum pleaca am auzit un sunet,ca de ceva care s-a spart ,i-ar cand m-am intors l-am vazut pe Harry cu ochii deschisi si vaza cu flori faramata jos.
-Harry?spun eu i-ar el incepe sa se zbata.Shh,gata iubire,linistestete,sunt aici cu tine.Spun eu si simt cum el se linisteste atunci cand il i-au in brate .
-Alice,ma bucur ca esti tu aici.
-Nu te-al lasa singur aici Harry,nici daca m-ai obliga sa o fac.Te iubesc Harry.
-Si eu te iubesc Alice,si te rog iarta-ma ca m-am comportat urat cu tine.
-Harry,uita.tot ce conteaza este ca esti linga mine si ca tu esti in regula.
Harry s-a uitat in ochii mei si m-a sarutat.A fost cel mai dulce sarut.A fost asa multa emotie in acel sarut.Asa multa emotie ca mie mi-au dat lacrimile.
_____________________________
Scuzeeeee,doar ca astazi nu am inspiratie deloc.
Oricum astept aprecieri .
Kisses A.